استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام
کد خبر: 4041859
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲
حجت‌الاسلام آل‌هاشم تأکید کرد:

استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی بر لزوم استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام اسلامی تأکید کرد و گفت: استمرار انقلاب یعنی نیازهای رسیدن به اهداف انقلاب را در نظر بگیریم و برطرف کنیم.

استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه تبریز، عصر روز چهارشنبه، 18 اسفندماه در همایش ائمه جمعه استان بر لزوم استمرار حرکت‌های انقلابی برای تداوم و ماندگاری نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: استمرار انقلاب یعنی اینکه ما هدف‌های انقلاب و همه نیاز‌های امروز و فردا را که ما را به آن هدف‌ها می‌رساند در نظر بگیریم و این نیاز‌ها را بر طرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف‌های انقلاب پیشرفت کشور، عدالت اجتماعی، اقتدار و تشکیل جامعه اسلامی و رسیدن به تمدّن نوین اسلامی است افزود: برای استمرار انقلاب باید دید برای رسیدن به این هدف‌ها چه کار‌هایی لازم است و آن کار‌ها را انجام بدهیم.

آل‌هاشم اظهار کرد: ما نهضت‌ها و انقلاب‌هایی را در دنیا سراغ داریم که در ابتدا خوب شروع شدند و گام‌های مهمی هم برداشتند منتها به پیروزی دست پیدا نکردند.

امام‌جمعه تبریز افزود: اصحاب نهضت و انقلاب‌ها اعم از سردمداران، پیروان و آحاد مردمی از ادامه مسیر به دلایلی مانند خستگی، نااُمیدی و یأس، ترس، سرگرمی به بازیچه‌های مادّی و اختلافات داخلی منصرف شدند و نهضتشان به پیروزی نرسید؛ به همین دلیل باید توجه داشت که ادامه و استمرار، رمز پیروزی هر حرکتی است.

وی ادامه داد: برنامه برگزاری میز خدمت پیش از خطبه‌های نماز جمعه در کشور از نماز جمعه تبریز کلید خورد و در چند ماه اخیر با پیگیر استاندار و فرمانداران حضور مسئولان استانی طبق برنامه و زمانبندی پر رنگ شده است و مردم موضوعات و مشکلات خود بی‌واسطه از مدیران کل پیگیری می‌کنند.

آل‌هاشم با بیان اینکه کار‌های برجسته‌ای در استانداری آذربایجان‌شرقی انجام شده است گفت: ارتباط و رایزانی‌های با سفرا و سرکنسول‌های کشور‌های همسایه و حضور و پیگیری مسائل اقتصادی در کشور‌های همسایه، سرکشی به کارخانه‌ها و مراکز اقتصادی استان و حضور میدانی در موضوعات مختلف و محله‌های مختلف از جمله این موارد است.

انتهای پیام
captcha