ایجاد کمیسیون پیگیری بومی‌سازی طرح عفاف و حجاب در سیستان‌و‌بلوچستان
کد خبر: 4043330
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

ایجاد کمیسیون پیگیری بومی‌سازی طرح عفاف و حجاب در سیستان‌و‌بلوچستان

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان‌و‌بلوچستان، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: کمیسیون ویژه‌ای برای پیگیری بومی‌سازی طرح عفاف و حجاب تشکیل و یکی از شهرهای آسیب‌پذیر این استان به عنوان شهر پایلوت اجرای این طرح انتخاب خواهد شد.

­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­شورای فرهنگ عمومی سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌و‌بلوچستان، به نقل از روابط عمومی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، شورای فرهنگ عمومی استان روز گذشته، 24 اسفندماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و همه اعضا در محل نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت برگزار شد.

­در این نشست، محسن اکبری، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با تشریح و تبیین طرح جامع عفاف و حجاب بر ضرورت همراهی و هم‌افزایی همه ارگان‌ها و سازمان‌ها در جهت پبشبرد و پیاده‌سازی هر چه بهتر طرح تأکید کرد.

­در همین راستا بنا به پیشنهاد آیت‌الله مصطفی محامی،‌ رئیس ستاد احیای استان مقرر شد تا با ایجاد کمیسیون ویژه‌ای برای پیگیری بومی‌سازی طرح بر اساس مقتضیات استان، یکی از شهرهای آسیب‌پذیر استان به‌عنوان شهر پایلوت برای اجرای طرح مشخص و در جلسه آتی برای ابلاغ توسط استاندار سیستان و بلوچستان ارائه شود.

انتهای پیام
captcha