فرمانداران برای تحقق اهداف دولت تلاش کنند
کد خبر: 4043922
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۲
استاندار آذربایجان‌ شرقی:

فرمانداران برای تحقق اهداف دولت تلاش کنند

استاندار آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر تحقق اهداف و اولویت‌های دولت سیزدهم در استان، گفت: شعارها و اهداف این دولت، شعارها و اهداف قلبی و اعتقادی است و همه مدیران و فرمانداران باید فراتر از وظایف اداری و سازمانی به این شعارها عمل کنند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، روز پنجشنبه، 26 اسفندماه، در نشست با فرمانداران، با تاکید بر تحقق اهداف و اولویت‌های دولت سیزدهم در استان، گفت: شعارها و اهداف این دولت، شعارها و اهداف قلبی و اعتقادی است و همه مدیران و فرمانداران باید فراتر از وظایف اداری و سازمانی به این شعارها عمل کنند.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت ولی عصر (عج) و فرا رسیدن سال نو، تحقق عدالت و پیشرفت، مانع‌زدایی و تسهیل امر تولید، مجاهدت برای توسعه عادلانه و نوسازی زیرساخت‌ها و مبارزه با فقر را از تاکیدات رئیس جمهور عنوان کرد.

خرم همچنین مبارزه با تبعیض و رانت سازمان‌یافته را از دیگر محورهای مورد تاکید رئیس جمهور برشمرد و گفت: یکی از مصادیق تبعیض که به غلط در گذشته اتفاق افتاده انتصاب افراد منتسب به مسئولان در مناصب مدیریتی بود که نباید در این دولت تکرار شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی، افزود: ما به‌عنوان خادم مردم نباید این رویه غلط را ادامه دهیم و به کسانی که در این خصوص فشار می‌آورند یا سفارش می‌کنند هم باید مسأله را بفهمانیم و تا حد ممکن در مقابل این موضوع مقاومت کنیم.

وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور بر به‌کارگیری جوانان باانگیزه و انقلابی، گفت: فرمانداران از شناسایی جوانان باسواد و باانگیزه انقلابی غفلت نکنند و برای حل مسائل و مشکلات از ظرفیت آنها استفاده کنند.

خرم افزود: حضور جوانان در عرصه‌های مختلف مانند اردوهای جهادی و کمک‌های مومنانه، نشان‌دهنده روحیه پویا و جهادی آنان است و این روحیه باید در جامعه و سطوح مدیریتی ترویج شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه فرمانداران باید ارتباط و تعامل خود را با اقشار مختلف مردم حفظ کنند، گفت: تعامل به معنی باج دادن نیست، بلکه استفاده از خرد جمعی و مشارکت همه گروه‌ها حتی با وجود اختلاف سلیقه و اختلاف فکر است.

انتهای پیام
captcha