4 شهرستان یزد در وضعیت قرمز کرونایی هستند
کد خبر: 4045131
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

4 شهرستان یزد در وضعیت قرمز کرونایی هستند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به قرارگیری شهرستان تفت در وضعیت قرمز کرونایی از امروز، ششم فروردین‌ماه، گفت: اکنون چهار شهرستان ابرکوه، بهاباد، مهریز و تفت در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

علیرضا اسلامی، علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علیرضا اسلامی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، ششم فروردین‌ماه در نشست مجازی با خبرنگاران اظهار کرد: از امروز شهرستان تفت نیز در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت و اکنون چهار شهرستان استان شامل ابرکوه، بهاباد، مهریز و تفت در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

وی ادامه داد: شهرستان‌های خاتم و مروست نیز در وضعیت نارنجی قرار گرفتند و سایر شهرستان‌ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اسلامی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 140 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند، گفت: این آمار نسبت به روز گذشته بدون تغییر است. از این تعداد،  52 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: در شبانه روز گذشته، 30 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شدند.

اسلامی با اشاره به فرارسیدن نوروز باستانی بر تکمیل چرخه واکسیناسیون و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در تجمعات تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha