پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت آیت‌الله فیضی سرابی
کد خبر: 4048726
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی در پی درگذشت آیت‌الله فیضی سرابی

استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی، درگذشت آیت‌الله محمد فیضی سرابی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

پیام تسلیت، استاندار آذربایجان شرقی،آیت‌الله فیضی سرابیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی در پیامی، درگذشت آیت‌الله محمد فیضی سرابی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

ضایعه درگذشت عالم مجاهد و انقلابی، حضرت آیت‌الله حاج شیخ محمد فیض سرابی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این عالم وارسته، عمر شریف خود را در راه نشر و ترویج تعالیم دین مبین اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی و مبارزه با طاغوت سپری کرد و خدمات ایشان در عرصه‌های سیاسی و علمی بویژه سال‌ها حضور در دستگاه قضایی کشور در دوره‌های مختلف و همچنین نمایندگی سه دوره مجلس خبرگان رهبری ماندگار خواهد بود.

اینجانب ضایعه فقدان این عالم مبارز را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، مردم شهیدپرور آذربایجان‌شرقی و شهرستان سراب و خصوصاً بیت محترم و بازماندگان ایشان تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha