علت اصلی کمرنگ شدن مسائل فرهنگی تبیین شود
کد خبر: 4049377
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۷
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

علت اصلی کمرنگ شدن مسائل فرهنگی تبیین شود

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: دوران قبل از انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی در میان جامعه نقاط مثبتی بود که امروز کمرنگ شده، اما علتش باید تبیین شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، شب گذشته 24 فروردین ماه با اشاره به اینکه جامعه را باید در برگرداندن معلول ها به علت اصلی خود کمک کرد، گفت: باید به دنبال راهکاری بود که در این جهت جامعه خود در مقابل تبلیغات دشمن که با زبان نرم و شیطنت از ستمگران حمایت می کند، کمک کنیم.

وی بیان کرد: جامعه را باید در برگرداندن معلول‌ها به علت اصلی خود کمک شود، آنهایی که دوران‌های قبل از انقلاب اسلامی را دیده اند و امروز نیز تجربه کرده‌اند باید کمک گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی تصریح کرد: از همه طبقات نمی‌توان انتظار داشت که این معلول‌ها و علت‌ها را بداند و دشمن نیز با کارشناسی کامل از این لایه های پنهان سوء استفاده می کند، از سویی از شروع انقلاب اسلامی تا به امروز، سراسر جنگ تحمیلی، فتنه، ترور و ایجاد شبهات و نفوذ و مشکلات اقتصادی بود و نمی‌توان از همه قشر ها توقع داشت که معلول را به علت اصلی برگردانند بلکه سطح موضوع را می بینند.

عبادی بیان کرد: انقلاب اسلامی، قانون اساسی، مرجعیت و رهبری امر مهمی است، اما در صحنه جامع چیزی دیگری است در حالی که در ذهن عموم امور را بسیط می‌بینند و تصور می‌کنند که قبل از انقلاب اسلامی همه جامعه طاغوتی بودند و بعد از انقلاب اسلامی همه انقلابی در حالی که این چنین نیست و همه امور را به انقلاب اسلامی نسبت می دهند که باید راهکاری پیدا شود تا امور تجزیه شود.

وی ادامه داد: دوران قبل از انقلاب اسلامی مسائل فرهنگی در میان جامعه نقاط مثبتی بود که امروز کمرنگ شده، اما علتش باید تبیین شود که چرا قوت بوده و امروز که نقاط ضعفی وجود دارد علتش انقلاب اسلامی نیست و علت اصلی آن را باید تبیین کرد، باید به دنبال راهکاری بود که در این جهت جامعه خود را کمک کنیم و در مقابل تبلیغات دشمن که با زبان نرم و شیطنت از ستمگران حمایت می‌کند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: یکی از معضلات امروز جامعه مواد مخدر است، آنهایی که گرفتار شدند همه هستی خود را از دست داده در حالی که در این خلاصه نمی‌شود، درگیری هایی که به وجود می‌آید و شهدایی که در این راه به رحمت خدا رفته‌اند، علتش را باید پیدا کرد، مسائل فرهنگی دیر بازده است، ممکن است دها یا صدها سال پیش اقدامی شود و امروز نتیجه بدهد.

انتهای پیام
captcha