فرماندار جدید اهر معرفی شد
کد خبر: 4049846
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸

فرماندار جدید اهر معرفی شد

طی مراسمی با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی فرماندار جدید شهرستان اهر معرفی شد.

معرفی فرماندار اهر، ارسبارانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور عابدین خرم، استاندار آذربایجان‌شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، امروز، 27 فروردین‌ماه، ضمن تکریم از خدمات چندین ساله رسول خدابخش، فرماندار سابق شهرستان اهر، ابوالفضل غنی زاده، به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در این جلسه بر وحدت و همدلی بین مسئولان تاکید و گفت: رمز موفقیت مسئولان در جامعه خدمت صادقانه به مردم است و الحمدالله فرماندار سابق این شهرستان در این راستا قدم‌های ارزشمندی برداشتند و جای تقدیر دارند.

وی ظرفیت‌های انسانی منطقه ارسباران خصوصاً شهرستان اهر را بسیار عالی برشمرد و افزود: با استفاده از ظرفیت‌های این منطقه که به قطب کشاورزی و گردشگری و غیره معروف است بتوانیم در توسعه و آبادانی شهرستان اهر و منطقه گام برداریم.

حاجی‌زاده، منطقه ارسباران را منطقه غنی و ثروتمند برشمرد و از استاندار و مسئولان استانی خواست در پیشبرد اهداف نظام و پیشرفت و توسعه این منطقه به این شهرستان یاری نمایند.

ابوالفضل غنی‌زاده فرماندار جدید شهرستان اهر نیز ضمن ارائه برنامه‌های آتی و تهیه برنامه جامع و نقشه راه برای این شهرستان گفت: در نخستین گام طرح ایجاد ۳ کارخانه بزرگ برای رفع مشکل بیکاری جوانان و توسعه اقتصاد شهرستان در نظر گرفته شده که مجوز یک کارخانه اخذ و ۲ کارخانه دیگر نیز در دست بررسی است.

رسول خدابخش فرماندار سابق شهرستان اهر نیز در این مراسم گزارشی از کارهای انجام شده طی تصدی در سمت فرمانداری اعلام کرد و گفت: خادمانه در چند سال اخیر شبانه روز حتی تا امروز در خدمت به مردم شهرستان بودم و تاکنون فعالیت‌های چشمگیری در توسعه و آبادانی این شهرستان داشته‌ایم و آرزومندم فرماندار جدید نیز در این سمت موفق و سربلند باشند.

گفتنی است، ابوالفضل غنی زاده دارای دکتری تخصصی حقوق - ادبیات فارسی و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور تبریز است.

انتهای پیام
captcha