توزیع سه هزار بسته معیشتی در اهر
کد خبر: 4051007
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

توزیع سه هزار بسته معیشتی در اهر

با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی سه هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان و لیالی قدر بین مددجویان این نهاد در شهرستان اهر توزیع شد.

بسته‌های معیشتی، مددجویان کمیته امداد، اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با حضور غلامعلی ملامهدی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، سه هزار بسته معیشتی ویژه ماه مبارک رمضان و لیالی قدر عصر روز سه‌شنبه، 30 فروردین‌ماه بین مددجویان این نهاد در شهرستان اهر توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: به مناسبت فرا رسیدن شب‌های قدر شاهد توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین شامل هفت قلم کالای اساسی شامل مرغ، برنج، قند، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، آبلیمو و چای به ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان بین مددجویان کمیته امداد اهر هستیم.

وی با اشاره به کمک های خیرین و مردم نوع‌دوست استان آذربایجان شرقی در رزمایش مؤمنانه و کمک معیشتی به همنوعان نیازمند خود در شهرستان‌های مختلف استان گفت: تاکنون خیرین کمک‌های بسیاری در قالب رزمایش‌های مختلف برای مددجویان کمیته امداد انجام داده‌اند که امیدواریم همچنان این روند ادامه پیدا کند.

احمد محرم‌زاده، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم دغدغه اصلی مردم اهر و هریس را بیکاری جوانان و خصوصاً جوانان تحصیل کرده عنوان کرد و از مسئولان خواست در حل مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنند.

وی افزود: در دیداری که با وزیر کار و رفاه اجتماعی داشتم در خصوص آمار بالای نرخ بیکاری در شهرستان اهر و منطقه ارسباران صحبت‌هایی انجام گرفت و دستوراتی نیز در خصوص اشتغالزایی از وزیر دریافت کردیم و امیدواریم سال جدید برای مردم این منطقه سالی پر رونق باشد.

محرم‌زاده، دغدغه کلیه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی را بیکاری، معیشت و رفاه مردم برشمرد و گفت: خواسته مجلس و نمایندگان از دولت سیزدهم کمک به معیشت مردم، حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم بوده و امیدواریم در این خصوص دولت تصمیم گیری جدی نمایند.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس، دولت سیزدهم را دولت جهادی و تلاشگر ذکر کرد و افزود: متاسفانه کشور در عرض ۸ سال گذشته با رشد صفر درصدی اقتصادی اداره می‌شد و لازم است برای ساماندهی گرانی و تورم دولت باید بودجه رشد اقتصادی را به ۸ درصد برساند و امیدواریم این اتفاق باعث کاهش تورم و گرانی شود.

وی در پایان کمک به مردم نیازمند خصوصاً در ماه مبارک رمضان را ثواب الهی برشمرد و از کلیه خیرین و دست‌اندرکاران در تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha