دیدار شهردار تبریز با خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس
کد خبر: 4051552
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶

دیدار شهردار تبریز با خانواده دو شهید دوران دفاع مقدس

شهردار تبریز به همراه رئیس شورای اسلامی شهر با حضوردر منزل دو شهید دوران دفاع مقدس، با خانواده ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

دیدار، خانواده شهید، شهردار تبریزبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، روز پنج‌شنبه، اول اردیبهشت‌ماه، با همراهی حجت‌الاسلام برگی، رئیس شورای شهر تبریز، در منزل شهیدان «ابراهیم واحدی» و «علی غفوری» از شهدای دوران دفاع مقدس حضور یافت و با خانواده و مادران ایشان دیدار و گفت‌وگو کرد.

یعقوب هوشیار در این دیدار اظهار کرد: تلاش بنده و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز این است که به‌صورت مداوم و مستمر به دیدار خانواده‌های عزیز شهدا برویم، چراکه معتقدیم دعاهای خیرشان می‌تواند ما را در مسیری که پیش رو داریم، موفق کند.

وی ادامه داد: باید همواره به خاطر داشته باشیم که مسئولیت‌هایی که به دوش ما گذاشته می‌شود، تداوم همان مسئولیت‌های شهدای والامقام است و به همین خاطر باید با جان و دلمان در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کنیم.

شهردار تبریز همچنین اضافه کرد: بسیاری از داشته‌های کنونی و عزت بین‌المللی کشورمان را مدیون خون پاک شهدا هستیم؛ پس بر همه ما واجب است در هر جایگاه و شغلی که هستیم با انجام دقیق وظایف خود، دِین‌مان را به شهدای والامقام ادا کنیم.

در این دیدار شهردار تبریز با اهدای لوح از خانواده شهیدان ابراهیم واحدی و شهید علی غفوری تجلیل کرد.

انتهای پیام
captcha