روابط عمومی‌ها؛ جلودار عرصه جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4057234
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۱

روابط عمومی‌ها؛ جلودار عرصه جهاد تبیین هستند

معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها امروزه نقش اساسی در اطلاع رسانی در جامعه دارند، گفت: کار روابط عمومی‌ها بسیار سخت است چراکه این افراد جلودار عرصه جهاد تبیین هستند.

مهدی رمضانی، معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، مهدی رمضانی، معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان، اظهار کرد: امروزه رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها بسیار سخت است و بر همین اساس باید به این دو حوزه بیشتر توجه شود.

وی با بیان اینکه ما در مواجه رسانه ای از جهان عقب هستیم، افزود: جامعه روابط عمومی جایگاه بالایی در ادارات و دستگاه های اجرایی دارند و باید بر همین اساس این حوزه قبل از هر کاری به دنبال تولید فکر و اندیشه باشند.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری کردستان با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها امروزه نقش اساسی در اطلاع رسانی در جامعه دارند، اظهار کرد: کار روابط عمومی‌ها بسیار سخت است چراکه این افراد جلودار عرصه جهاد تبیین هستند.

وی در پایان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها بلندگوی سیستم خود هستند، یادآور شد: سیستم روابط عمومی باید مشکلات کف جامعه را به مدیر دستگاه‌ها انتقال دهند برای رفع آن باید برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام
captcha