تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت اصلی آموزش‌و‌پرورش است
کد خبر: 4057837
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت اصلی آموزش‌و‌پرورش است

فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در تحقق بیانیه انقلاب اسلامی دارد، گفت: تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پرورش است.

سردار عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورابه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار اصغر عباسقلی‌زاده، فرمانده سپاه عاشورا، روز سه‌شنبه، 27 اردیبهشت‌ماه، در مراسم تکریم و معارفه مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش مهمی در تحقق بیانیه انقلاب اسلامی دارد، گفت: تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی ماموریت بزرگ آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه تربیت امروز، تضمین آینده است، تصریح کرد: بخش اعظم تربیت متوجه نظام آموزش و پرورش است.

سردار عباسقلی‌زاده، افزود: انقلاب ما در برهه‌ای قرار گرفته است که نیاز قطعی و صددرصدی تربیت نسل شایسته انقلاب را می‌طلبد. تربیت امروز ما تضمین آینده انقلاب و تداوم راه شهدا است. این مسئولیت مهم و حیاتی بر عهده‌ی مجموعه مقدس و مبارک آموزش و پرورش در تمامی سطوح و تمامی مسئولیت‌ها است. بیانیه گام دوم اگر بخواهد با ریشه قوی اجرا شود قطعاً می‌تواند ریشه آن از همان ابتدا در آموزش و پرورش با تربیت نسل آینده در تراز جمهوری اسلامی باشد.

فرمانده سپاه عاشورا، با اشاره به تربیت جوانان انقلابی گفت: در تربیت جوانان و دانش‌آموزان و افرادی که در این نظام می‌خواهند نقش آفرینی کنند، باید در مرحله اول خانواده، در مرحله دوم جامعه، دانشگاه و مدارس و فراتر از این مراحل اگر ارتباط مستمر، مفید و دائمی خود را با مساجد حفظ کنیم حتماً نسلی در تراز جمهوری اسلامی خواهد بود. مسجد سنگر اصلی انقلاب است. ماموریت عمق بخشی انقلاب و تربیت نسل آینده برعهده آموزش و پرورش و راستای هدف متعالی انقلاب تربیت در راستای ظهور است. امروزه ما در هدف دشمنان انقلاب قرار گرفته‌ایم.

وی در پایان بیان کرد: خنثی کننده همه کارهایی که علیه آرمان‌های انقلاب است می‌تواند اقدامات مشترک بسیج دانش‌آموزی باشد. امیداست برای حفظ و تداوم انقلاب و راه شهدا بتوانیم در کنار یکدیگر به این امر مهم جامه عمل بپوشانیم و در این راستا، ماموریت خودمان را به نحو احسن با عنایات خداند متعال انجام دهیم.

در پایان این مراسم از وحید فرشباف قدردانی و حجت‌الاسلام مصطفی نجفقلی‌زاده سرایی به‌عنوان مسئول جدید سازمان بسیج دانش آموزی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.

انتهای پیام
captcha