برگزاری مراسم تجلیل از برندگان مسابقات قرآن ایالت صباح مالزی
کد خبر: 4058345
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴

برگزاری مراسم تجلیل از برندگان مسابقات قرآن ایالت صباح مالزی

در مراسمی نفرات برتر مرد و زن مسابقات قرائت قرآن در ایالت صباح مالزی معرفی شده و جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از برونئو پست، حمدی یوسف، معلم مدرسه ابتدایی دینی و نور فاتن عزتی رابلین، معلم کلاس قرآن به عنوان قاریان برتر مرد و زن سال 2022 در مسابقات تلاوت و حفظ قرآن ایالت صباح  برگزیده شدند.

حمدی، نماینده منطقه پاپار و نور فاتن عزتی، نماینده منطقه کوتا کینابالو، هر کدام یک جایزه نقدی 10 هزار رینگیتی (حدود 96 میلیون تومان) همراه با گواهی شرکت در این مسابقات و همچنین جوایز دیگر از جمله یک تور زیارتی دریافت کردند. در مراسمی در سالن اجتماعات Tawau که مسئولان این ایالت حضور داشتند، جوایز به برندگان اهدا شد.

حمدی توانست با کسب 89.3 درصد امتیاز رتبه اول را در بخش مردان از آن خود کند. اشرف ایدین نهار با کسب 89 و زونیدی میسدارانای با 85.9 درصد امتیاز در جایگاه‌های بعدی قرار گرفتند. 

نور فاتن عزتی نیست با کسب 88 درصد امتیاز به عنوان برنده بخش بانوان اعلام شد. نبیله سیافاواتی ساپری با 80 و پانگیر دایانگ با 78.6 درصد به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

حمدی همچنین به عنوان قهرمان کلی مسابقات اعلام شد که یک جایزه نقدی 1000 رینگیتی و یک جایزه غیرنقدی را دریافت.

حمدی و نور فاتن عزتی به عنوان نماینده ایالت صباح در مسابقات ملی قرآن مالزی امسال که قرار است در ماه ژوئن در جوهور برگزار شود، حضور خواهند داشت.

در همین حال، جوهر ماهر الدین نخست وزیر ایالت صباح  در سخنرانی خود گفت که کشور به جامعه‌ای نیاز دارد که مشتاق پیشرفت باشد. جامعه‌ای که نه تنها از نظر فنی پیشرفته باشد بلکه ارزش‌های دینی و کارآفرینی را با هم ترکیب کند. وی افزود: در این چارچوب، من از تلاش‌های دولت برای ایجاد مدارس یکپارچه که آموزش‌های دینی و آکادمیک را به طور متعادل در کنار هم داشته باشند، بسیار استقبال می‌کنم.

انتهای پیام
captcha