مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد 313 برگزار شد
کد خبر: 4058630
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷
با حضور رئیس کمیته امداد؛

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد 313 برگزار شد

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد 313 (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان) با حضور رئیس کمیته امداد برگزار شد.

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد 313 برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، مراسم تقدیر از برگزیدگان رویداد 313 (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان) با حضور آیت‌الله کازرونی، رئیس هیئت‌امنای کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد، آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه و حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تقدیر از همراهی حوزه‌های علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای طرح 313 گفت: طرح 313 با حضور طلاب و روحانیون در روستاها، برکات زیادی برای کمیته امداد و خانواده‌های تحت حمایت این نهاد داشت.

وی با بیان اینکه این طرح در ابتدا به صورت آزمایشی با حضور 313 نفر از روحانیون در 313 روستا آغاز شد، افزود: در حال حاضر بیش از 700 طلبه و روحانی با حضور در مناطق روستایی در حال خدمت‌رسانی فرهنگی و اجتماعی به جامعه هدف هستند.

بختیاری با اشاره به تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و حوزه‌های علمیه اظهار کرد: امسال براساس برنامه‌ریزی‌ها 2500 روحانی با هدف توانمندسازی مددجویان در عرصه‌های فرهنگی، ایمانی و شخصیتی در طرح 313 مشارکت خواهند داشت و هدفگذاری ما این است که هر روحانی 10 روستا را پوشش دهد.

رئیس کمیته امداد هدف از اجرای این طرح را ارتقای توانایی‌ها، شکوفایی استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌های تحت حمایت دانست و تاکید کرد: تبلیغ چهره به چهره و مستمر توسط طلاب فعال در این طرح، اثر بسیار زیادی در رشد رفتاری و معنوی مددجویان خواهد داشت.

وی با اشاره به تجربه 40 ساله کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان گفت: طرح 313 به دنبال جبران خلأهای مادی، معنوی و اجتماعی موجود در حیات خانواده‌های تحت حمایت است زیرا هر کجا روحانیت وارد عمل شده، آثار پربرکتی به همراه داشته است.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم از روحانیون برگزیده طرح 313 تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha