فراخوان طرح تربیت مربی ثقلین
کد خبر: 4058776
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

فراخوان طرح تربیت مربی ثقلین

طرح تربیت مربی ثقلین یزد در رشته‌های صحت قرائت(روخوانی) و روان‌خوانی، حفظ مقدماتی، تجوید سطح 1 و 2، مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود.

طرح تربیت مربی از سوی موسسه فرهنگی، هنری قرآنی ثقلین یزدبه گزارش ایکنا، طرح تربیت مربی از سوی موسسه فرهنگی، هنری قرآنی ثقلین یزد در رشته‌های صحت قرائت(روخوانی) و روان‌خوانی، حفظ مقدماتی، تجوید سطح 1 و 2، مفاهیم قرآن و عترت برگزار می‌شود.

این دوره در رشته‌ها با تدریس اساتیدی چون روانشناسی آموزشی ـ پرورشی؛ مهارت‌های تدریس و کلاس‌داری عمومی با تدریس مهدی اسماعیل‌پور، رفتارشناسی حفظی کودکان و نوجوانان با تدریس سیدماشاالله موسوی، صوت و لحن مقدماتی با تدریس مهدی احمدی برپا خواهد شد.

در کنار این دوره کارگاه‌های جانبی چون صحت قرائت و روان‌خوانی با تدریس سیدحسین میرتقی، تجوید با تدریس روح‌الله تقوایی و مفاهیم با تدریس حسین قادری برگزار می‌شود.

بانوان و آقایان علاقه‌مند دارای مدرک دیپلم یا سطح یک حوزه و حداقل 20 سال و حداکثر 45 سال تا ششم خردادماه فرصت دارند تا برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی https://saghaleinyazd.com/home/interview مراجعه کنند.

این دوره به مدت دو ماه طی خردادماه و تیرماه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 36227577 و 36227578 -035 داخلی 17 و 18 تماس بگیرند.

در پایان دوره از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید و گواهینامه پایان دوره از سوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اعطا می‌شود. همچنین آموزش‌های تکمیلی در دوره‌های تخصصی نیز انجام و زمینه جذب منتخبان دوره‌های به عنوان مربی در مؤسسه یا سایر مؤسسات فراهم می‌شود.

انتهای پیام
captcha