نهمین گردهمایی استانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برگزار شد
کد خبر: 4060527
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

نهمین گردهمایی استانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برگزار شد

نهمین گردهمایی و نشست استانی استانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) با حضور مسئولان استانی این قرارگاه برگزار شد.

قرارگاه جهادی امام رضا(ع)به گزارش ایکنا، نهمین گردهمایی و نشست استانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) روزهای چهارم تا هفتم خردادماه با حضور مسئولان استانی این قرارگاه برگزار شد.

در این گردهمایی که در محل اردوگاه امام خمینی(ره) شهرستان لواسانات برگزار شد، مسئولان استانی قرارگاه امام رضا(ع) از سراسر کشور حضور داشته و در جریان برنامه‌ها و آموزش‌های لازم کارگاهی قرار گرفتند.

همچنین، طی سه روز برگزاری این همایش، با برگزاری دوره کامل کارگاه آموزش تسهیل‌گری و قرض‌الحسنه و همچنین، گردهمایی‌های گفت‌وگومحور در حوزه‌های اشتغال، عمران و دیگر حوزه‌های محرومیت‌زدایی مسئولان این قرارگاه اقدام به افزايش دانش خود در اين زمينه کردند.

یادآور می‌شود، طى برگزاری اين گردهمايى، مسئولان استانى با هم‌افزايى و مرور اهداف به برنامه‌ريزی جهت خدمت‌رسانى به محرومان در سال جارى پرداختند. همچنین، بنیاد جهادی امام رضا(ع) در ۳۱ استان، ۴۵۰ شهرستان، ۲۲ منطقه تهران و ۳۵۴ محله تهران مشغول به انجام فعالیت داوطلبانه بوده و در حال حاضر یاران بین‌المللی این قرارگاه در سراسر جهان در حال فعالیت هستند.

این قرارگاه فعالیت‌هایی در حوزه‌هایی مانند فقر، اوقات فراغت، آزادسازی زندانیان و ... در شهر تهران و فعالیت‌هایی نظیر برگزاری اردوهای جهادی در خارج از شهر تهران را دارد.

اردوهای جهادی این قرارگاه از اسفندماه ۹۳ با اردوی جهادی در استان خوزستان و به ویژه شهرستان خرمشهر آغاز شد. قرارگاه امام رضا(ع) وظیفه پشتیبانی و هدایت گروه‌های جهادی را به عهده گرفت و به این ترتیب توانست هدایت و پشتیبانی۳۷۰۰ نفر از طلاب، دانش‌آموزان، دانشجویان و ... را که در قالب گروه‌های جهادی به منطقه اعزام می‌شدند را انجام دهد.

نهمین گردهمایی استانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برگزار شد

نهمین گردهمایی استانی قرارگاه جهادی امام رضا(ع) برگزار شد

انتهای پیام
captcha