اولویت دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت
کد خبر: 4061349
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

اولویت دولت سیزدهم برای محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت مناطق محروم را اولویت مهم دولت و مجموعه وزارت بهداشت دانست.

افتتاح خدمت جدید سلامت در بخش فورگ استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز، 11 خرداد در آئین افتتاح خدمت جدید سلامت در بخش فورگ استان فارس با اشاره به اقدامات موثری که در حوزه سلامت مناطق محروم کشور صورت گرفته است، گفت: با تلاش و همت مجموعه سلامت، اکنون مجموعه بهداشت و درمان در مناطق مختلف کشور ارتقا یافته و توسعه این امر به همت مردمی و مشارکت گروهی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در طی بحران کرونا مجموعه سلامت کشور روزهای سختی را سپری کرده است که با آمار بالای ابتلا، بیماران بستری و جان‌باختگان کرونا مواجه بودیم، افزود: با تلاش خادمان سلامت و دولت سیزدهم، اکنون به یک آرامش در این حوزه دست یافته ایم.

رحیمی در وزارت بهداشت با قدردانی از تلاشگران سپیدپوش خانواده سلامت کشور به پاس جانفشانی در این بحران، ادامه داد: با تلاش‌های انجام شده تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیون دز واکسن کرونا در کشور تزریق شده که دستاورد بزرگی بوده و باید از دست‌اندرکاران این امر قدردانی کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، محرومیت‌زدایی و تقویت حوزه بهداشت و درمان در مناطق محروم کشور را اولویت مهم دولت سیزدهم و مجموعه وزارت بهداشت برشمرد و ابراز امیدواری کرد: این امر با تلاش مسئولان و مشارکت خیرین حوزه سلامت، تسریع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه تلاش‌های مجمع خیرین تامین سلامت فارس را در کشور به عنوان یک الگو معرفی کرد و افزود: فارس خاستگاه مجامع خیرین تامین سلامت کشور است.

رحیمی با اشاره به پیگیری برای رفع کمبودهای این منطقه در حوزه بهداشت و درمان، ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبار لازم، شاهد بهره‌برداری از بیمارستان جدید شهرستان داراب نیز باشیم.

وی همچنین افتتاح این خدمت جدید سلامت در بخش فورگ را نیز خدمت شایانی به مردم منطقه برشمرد و گفت: امید است شاهد ارائه خدمات تخصصی در این مرکز و رفع نیازهای مردم منطقه به این خدمات باشیم.

انتهای پیام
captcha