عطر حرم رضوی در مرزبانی بیرجند پیچید
کد خبر: 4062435
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

عطر حرم رضوی در مرزبانی بیرجند پیچید

مرزبانان بیرجندی همزمان با ایام دهه کرامت زیر سایه خورشید قرار گرفتند و شمیم حرم مطهر رضوی را استشمام کرده و توفیق حفظ مرزهای کیان اسلامی را از حضرتش استمداد کردند.

حضور خدام رضوی در مرزبانی بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مرزبانان بیرجندی امروز، ۱۷ خردادماه همزمان با ایام دهه کرامت زیر سایه خورشید قرار گرفتند و شمیم حرم مطهر رضوی را استشمام کرده و توفیق حفظ مرزهای کیان اسلامی را از حضرتش استمداد کردند.

مرزداران و سربازان دلداده به امام رئوف در این میزبانی لحظاتی ناب و زیبا را خلق کردند و ارادت خود به امام هشتم را نشان دادند.

حجت الاسلام محمدمهدی یاوری، مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید در این مراسم گفت: باید از تمام خدمتگزاران نظام به‌ویژه از مرزبانان تقدیر و تشکر شود و سیره اهل بیت(ع) این بوده از کسانی که مسئولیت خود را به شکل قابل قبولی انجام می دهند باید تشکر کرد.

وی با بیان اینکه با تمام توان خود از سنت‌ها، باورها و مرزهای اسلامی دفاع کنید، افزود: اشتباه راهبردی دشمن این است که فکر کرده معنویت از کشور رفته و نماد معنویت این ۱۰ روز امام رضا(ع) است؛ مردم با استقبال خود از کاروان‌های زیر سایه خورشید نشان می‌دهند معنویت را با فشارهای اقتصادی معاوضه نمی‌کنند.

مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید گفت: این محبت اهل بیت(ع) خار چشم دشمنان است و دشمنان سال‌ها هزینه کردند که محبت اهل بیت(ع) را از دل‌ها بگیرد اما تنها یک سرود سلام فرمانده تمام سیستم امنیتی غرب را عصبانی کرد. امام رضا(ع) در اوج قدرت عباسیان زیر بار امضای دستورات حاصل ظلم نمی‌رفتند و این خصوصیت جامعه اهل بیتی است.

یاوری با اشاره به اینکه امنیت و نظم رایگان به‌دست نمی‌آید حاصل اعتقاد و ایمان است، خطاب به پرسنل مرزبانی بیان کرد: ارزش کار شما بیشتر از خدام رضوی نباشد کمتر نیست و شما خادم اهل بیت(ع) هستید؛ وظیفه خود را خالصانه انجام دهید تا این خدمت برای شما باقیات‌الصالحات باشد.

انتهای پیام
captcha