جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 4063280
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۲

جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار مقابله با توطئه‌های دشمنان است

جانشین فرمانده سپاه اهر ضمن تأکید بر ضرورت ترویج و تبلیغ جهاد تبیین در مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

سعید میرزامحمدی، جانشین فرمانده سپاه اهرسرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی، جانشین فرمانده سپاه اهر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ضمن تأکید بر ضرورت ترویج و تبلیغ جهاد تبیین در مقابله با توطئه‌های دشمنان گفت: جهاد تبیین مهم‌ترین راهکار در مقابله با توطئه‌های دشمنان است.

وی افزود: مواجهه نظام سلطه با جمهوری اسلامی در قالب تهاجم ترکیبی است که جنبه‌های اقتصادی، سیاسی، امنیتی، فرهنگی و رسانه‌ای دارد که باید هم پدافند و هم آفند داشته باشیم.

میرزامحمدی با بیان اینکه در جنگ شناختی، میدان جنگ ذهن و ادراک انسانهاست و ابزار دشمن رسانه و فضای مجازی است، افزود: با توجه به گستردگی استفاده از شبکه‌های اجتماعی مجازی و بی‌ضابطه بودن فعالیت آنها و دشواری نظارت و ضعف سواد رسانه در کشور روح و روان مردم درگیر می‌شود.

میرزامحمدی افزود: در جنگ شناختی و رسانه‌ای نقطه هدف آرمان‌های نظام و انقلاب و ذهن مردم است که مورد بمباران شناختی روانی قرار می‌گیرد که با جهاد تبیین و افزایش سواد رسانه در کشور می‌توان با آن مثل جنگ سخت افزاری توطئه دشمن را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه قرن حاضر را  قرن ارتباطات بیان کرد و گفت: کاربران فضای مجازی و تولید کننده های محتوا باید در قرن جدید با محتوا سازی مناسب و ارتقای سواد رسانه‌ای مخاطبان در توسعه ارزش‌های دینی، اسلامی و مقابله با توطئه‌های کور دشمنان به پیش بروند.

جانشین فرمانده سپاه اهر افزود: تا زمانی که اسلام و کفر رودروی هم قرار دارند همچنان دشمنی آمریکا با ایران و اسلام ادامه خواهد داشت و با تغییر دولت‌های این رژیم نیز دشمنی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود.

وی یکی از موفق‌ترین رویدادهای هنری ایران اسلامی در روزهای اخیر را که باعث خشم دشمنان و خصوصاً آمریکا و اسرائیل شده است را اجرای سرود «سلام فرمانده» با زبان‌های مختلف در کل جهان اسلام برشمرد و افزود: اجرای اینگونه سرودهای انقلابی و پرمحتوا که ویژه نسل جدید می‌باشد علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جدید باعث شکست توطئه‌های دشمنان و توسعه انقلاب حضرت مهدی موعود(عج) در کل دنیا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha