ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 4064377
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
معاون استاندار خراسان‌جنوبی تأکید کرد:

ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی ضرورت دارد که این امر توجه متولیان را می‌طلبد.

 محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 24 خردادماه در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: اگر بدحجابی به چالش تبدیل شود، باید در مهار این مسئله تلاش‌های لازم انجام شود.

وی تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در تمام دستگاه‌های اجرایی را لازم دانست و افزود: این شورا باید کاربردی عمل کرده و اعضای آن خود به موضوع عفاف و حجاب اعتقاد داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بیان کرد: امروز پدیده بدحجابی به آسیب مبدل شده است؛ لذا رعایت عفاف و حجاب، شئونات و اخلاقیات اسلامی یکی از تأکیدات دین بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

طالبی اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها در موضوع عفاف و حجاب از ظرفیت حوزه علمیه خواهران و برادران به نحو مطلوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ هزار رسانه شنیداری، دیداری، نوشتاری و فضای مجازی در حال فعالیت بر ضد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، یادآور شد: با توجه به اینکه کشورهای متعدد استعماری و استکباری دست به دست هم داده‌اند تا اعتقادات ما را از بین ببرند، باید همت متولیان بیش از تلاش دشمن باشد.

انتهای پیام
captcha