عدالت، اصل اساسی جبهه انقلاب است
کد خبر: 4065933
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

عدالت، اصل اساسی جبهه انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه عدالت، اصل و ویژگی مهم جبهه انقلاب ماست، گفت: دشمنان آگاه و دوستان نادان و جاهل با مکر و حیله خود به دنبال ایجاد فساد هستند تا اهداف انقلاب تحقق پیدا نکند و باید گفت جنگ اصلی بین انقلاب اسلامی و غرب همین است.

حجت الاسلام سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، امروز، یکم تیرماه در دیدار با رئیس‌کل دادگستری خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: مهم‌ترین شاخصه انقلاب اسلامی بحث عدالت است.

وی بیان کرد: عدالت، جبهه انقلاب ماست و دشمنان آگاه و دوستان نادان و جاهل با مکر و حیله خود به دنبال ایجاد فساد هستند تا آن هدف تحقق پیدا نکند و جنگ اصلی بین انقلاب اسلامی و غرب همین است.

امام‌جمعه بیرجند با اشاره به اینکه نه تنها دولتمردان بلکه هر فرد مسلمان باید هم خواستار و هم مجری عدالت باشد، گفت: در این جهت بیشتر از همه قوه قضائیه باید فعالیت داشته باشد تا افرادی که حق جامعه را ضایع کردند و قانون را شکستند به عدالت برگرداند و کسانی که ناراضی هستند آسیب‌پذیرند و ممکن است با دشمنان همراه شوند.

عبادی با بیان اینکه نارضایتی نسبت به قوه قضائیه و سایر قوه‌های امنیتی به‌صورت طبیعی وجود دارد، افزود: متأسفانه این قوا مظلوم واقع شده‌اند و ظلم بزرگ‌تر این است که افرادی در داخل قوه قضائیه عدالت را رعایت نکنند و زحمات دیگران را تباه کنند و اقدامات جالبی برای پاکسازی قوه قضائیه در حال اجراست.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: امروز قوای سه‌گانه به‌صورت هدفمند با تصمیم راسخ به‌منظور قطع دست بیگانگان برای نزدیک شدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی و مهم‌ترین آن یعنی عدالت در حال حرکت هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم با همه مشکلات پای انقلاب و حرف خود ایستاده‌اند، ادامه داد: همه باید توجه کنیم که انقلاب اسلامی امانتی الهی است و اگر آسیب ببیند بحث ظلم به یک شخص و یک جامعه نیست بلکه ظلم به مکتبی است که منجی نوع بشر است و گناه نابخشودنی محسوب می‌شود و جنگ با خداوند است.

عبادی گفت: امیدواریم انقلاب اسلامی سرآغاز فرصت‌های بزرگی برای نجات بشر از حقوق بشرهای غربی باشد کسانی که طرحشان این است انسان‌های آزاده و خوب باید از بین بروند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کسانی که خالصانه قدم برمی‌دارند حقشان از بین نمی‌رود، یادآور شد: اگر در زمینه ابطال باطل به‌صورت خالصانه عمل کنید به هدف نزدیک‌تر خواهید شد.

انتهای پیام
captcha