دستاوردهای انقلاب از دهه چهلم تاکنون به درستی تبیین شود
کد خبر: 4066208
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

دستاوردهای انقلاب از دهه چهلم تاکنون به درستی تبیین شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، گفت: در راستای عملیاتی شدن جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب از دهه چهلم تاکنون به درستی تبیین شود و واقعیت‌های نظام خفقان در دوران طاغوت پهلوی مشخص شود.

تراب محمدی، معاون سیاسی استاندار اذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، تراب محمدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی، امروز، دوم تیرماه در همایش راهبران جهاد تبیین که در محل سینما قدس تبریز، با تاکید بر این‌که جهاد تبیین باید جزو وظایف اصلی سازمان تبلیغات اسلامی باشد، خاطرنشان کرد: غفلت از موضوع تبیین منجر به سواستفاده دشمن شده است.

وی در خصوص دلیل مطرح شدن جهاد تبیین از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: به دلیل این‌که دستاوردهای انقلاب اسلامی آنچنان که باید گفته نشد، معاندین نظام به میدان آمده و تبلیغاتی انجام دادند که باعث شد تا جریانات انحرافی بر دستاوردهای انقلاب سایه بیفکنند.

محمدی افزود: در راستای عملیاتی شدن جهاد تبیین باید دستاوردهای انقلاب از دهه چهلم تاکنون به درستی تبیین شود و واقعیت‌های نظام خفقان در دوران طاغوت پهلوی مشخص شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، با بیان این‌که باید این موضوع که انقلاب اسلامی بر علیه استکبار ایجاد شد، بیشتر تبیین شود، ادامه داد: توده مردم با محوریت روحانیت و امام(ره) انقلاب کرده و سپس با جنگ تحمیلی مواجه شدند تا این جنگ باعث شود، انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کنند، اما غافل از این بودند که این انقلاب، پشتیبان عظیمی چون مردم با اعتقاد داشت.

وی با بیان این‌که مواردی چون آزادی و امکان تحصیل برای تمامی اقشار مردم، جزو دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است، افزود: اقتدار و امنیت امروز ایران در هیچ کجای دنیا وجود ندارد اما این موضوع نیز به درستی در جامعه تبیین نشده است. امروز یک خانواده تبریزی می‌تواند در هر ساعت از شب بدون هیچ حرفی و مانعی به تنهایی در شهر تردد کند در حالی که در دوران پیش از انقلاب چنین امری امکان نداشت.

محمدی، ادامه داد: شبکه گسترده‌ای که سازمان تبلیغات اسلامی به صورت مویرگی در کشور ایجاد کرده است، یک ظرفیت بزرگ جهت اجرای جهاد تبیین بوده اما متاسفانه اقداماتی که این سازمان در راستای تبلیغات انجام می‌دهد، در حد انتظار نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که یک دولت کارا همچون دولت سیزدهم تمامی وظایف خود را از همان سال ابتدا شروع می‌کند، افزود: دولت‌هایی بودند که طرح‌های مهم و ریسک پذیر را به انتهای دوره خود انتقال داده و شرایط را برای دولت بعدی سخت می‌کردند که بایستی تمامی این موارد به درستی برای مردم تبیین سود.

انتهای پیام
captcha