مسئله عفاف و حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 4066608
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۲

مسئله عفاف و حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیرد

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی، بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات تأکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو مهم‌ترین واجبات الهی است که آیات متعدد قرآن و احادیث معتبر از امامان معصوم(ع) نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

مسئله عفاف و حجاب در ادارات مورد توجه قرار گیردبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، حجت‌الاسلام محمد حسن نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌شرقی، امروز، پنجم تیرماه، در جلسه شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات تاکید کرد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر جزو مهمترین واجبات الهی است که آیات متعدد قرآن کریم و احادیث معتبر از امامان معصوم(ع) نسبت به آن تأکید داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه ستاد امر به معروف باید به تمامی مصادیق امر به معروف و نهی از منکر ورود کند، افزود: ستاد زمینه را برای امر به معروف و نهی از منکر مردم فراهم کند تا مردم راحت و آسان‌تر به واجب شرعی امر به معروف و نهی از منکر عمل کنند.

نستوهی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس شورای امر به معروف دانشگاه علوم پزشکی تبریز، بر ضرورت توجه ویژه به مسئله عفاف و حجاب در ادارات اشاره و این مسئله را به عنوان رویکرد جدید ستاد امر به معروف طبق مصوبه ۴۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی عنوان کرد .

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی به موضوع عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و مراکز آموزشی و درمانی اشاره و تصریح کرد: مجریان این بخش در سطح دستگاه‌ها باید عامل به قوانین مرتبط در این زمینه به ویژه مصوبات شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باشند

وی با تأکید بر ضرورت تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی در استان و همچنین شناخت معروف و منکر در ادارات استان اشاره کرد و خواستار اجرای هر چه بهتر امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی شد.

نستوهی، امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه‌ همه آحاد ملت عنوان و گفت: نباید انتظار داشته باشیم تنها گروهی خاص در جامعه نسبت به این موضوع اقداماتی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha