تجلیل از زوج‌های جوان در محله باغ فیض تهران
کد خبر: 4066687
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

تجلیل از زوج‌های جوان در محله باغ فیض تهران

دبیر ستاد مردمی محله باغ فیض تهران از برگزاری مراسم تجلیل از زوج‌های جوانی که دارای نام علی و فاطمه هستند، در سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

مراسم جشنمرتضی متشرعی، مداح اهل بیت(ع) و دبیر ستاد مردمی محله باغ فیض تهران در گفت‌و‌گو با ایکنا، از برگزاری مراسم جشن سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) در محله باغ فیض خبر داد و با بیان اینکه این مراسم طی روز جمعه، ۱۰ تیرماه از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، اظهار کرد: اجرای گروه سرود نور مشکات،‌ برگزاری جنگ شادی از جمله برنامه‌هایی است که در این مراسم اجرا خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی محله باغ فیض تهران تصریح کرد: همچنین، در این مراسم کمک‌ هزینه سفر به مشهد مقدس به پنج زوج جوان که نام‌های علی و فاطمه داشته و ساکن محله باغ فیض هستند، اعطا می‌‌شود. موعد ازدواج زوج‌هایی که این کمک‌ هزینه را دریافت می‌کنند نیز از سال ۱۴۰۰ به بعد خواهد بود.

این مداح اهل بیت(ع) تصریح کرد: این مراسم با همکاری سرای محله باغ فیض، پایگاه شهید علی ناطق نوری، بخش فرهنگی و اجتماعی ناحیه ۳ منطقه ۵ و جلسه احباب‌الحجه(عج) برپا می‌شود.

دبیر ستاد مردمی محله باغ فیض تهران در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان به حضور در این مراسم می‌توانند طی روز 10 تیرماه به محله باغ فیض تهران، بلوار شهید خلیل‌آبادی، سرای محله باغ فیض مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha