ضرورت تقویت مشارکت حوزه سلامت و خیران در فارس
کد خبر: 4068589
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

ضرورت تقویت مشارکت حوزه سلامت و خیران در فارس

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خواستار اهمیت تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیران تأمین سلامت در سطح استان فارس شد و گفت: افزایش تعامل بیشتر بین حوزه سلامت و خیرین می‌تواند ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه‌کنندگان را به همراه داشته باشد.

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز با خیران درمانگاه پروین دالکیبه گزارش ایکنا از فارس، سید ابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز امروز، 13 تیرماه در دیدار با خیرین درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بانو پروین دالکی شیراز خواستار اهمیت تقویت همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خیران تأمین سلامت در سطح استان فارس شد.

وی تصریح کرد: نیک‌اندیشان حوزه سلامت همواره برای کمک به مردم پیشگام بوده‌اند و افزایش تعامل بیشتر بین حوزه سلامت و خیرین می‌تواند ارائه هر چه بهتر خدمات بهداشتی و درمانی به مراجعه‌کنندگان را به همراه داشته باشد.

هاشمی اصل، نتیجه گسترش همراهی و همکاری خیرین تامین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز را توسعه ارائه خدمات سلامت به مردم استان دانست و اضافه کرد: همکاری و تعامل میان خیرین تأمین سلامت و دانشگاه علوم پزشکی شیراز همواره تنگاتنگ بوده است و لازم است بکوشیم این تعامل، تقویت شود.

یادآور می‌شود، دیگر اعضای این نشست نیز در خصوص مسائل و چالش های موجود در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی بانو پروین دالکی به تبادل نظر پرداختند و پیشنهادات لازم در خصوص ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعان ارائه شد.

انتهای پیام
captcha