روند رو به رشد کرونا در آذربایجان غربی
کد خبر: 4070138
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۴

روند رو به رشد کرونا در آذربایجان غربی

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: در هفته‌های اخیر روند تعداد بستری‌های کرونایی افزایش یافته و رنگ شهرهای استان به تدریج تغییر می‌کند که نیاز است شهروندان زدن ماسک و دوری از تجمعات را جدی بگیرند.

بیماران کروناییعلی افشانی، رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به آخرین وضعیت کرونایی در سطح استان اظهار کرد: در هفته‌های اخیر روند تعداد بستری‌های کرونایی افزایش یافته و رنگ شهرهای استان به تدریج تغییر می‌کند که نیاز است شهروندان زدن ماسک و دوری از تجمعات را جدی بگیرند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ بیمار کرونایی در سطح استان شناسایی شده است که از این تعداد هفت در مراکز درمانی بستری شده‌اند که بیشترین تعداد آن با پنج نفر مربوط به ارومیه است.

رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه داد: در حال حاضر ۱۹ بیمار کرونایی  در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارند که چهار نفر آنها با استفاده از دستگاه ونتیلاتور نفس می‌کشند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر اشنویه و چایپاره در وضعیت زرد کرونایی بوده و مابقی شهرها آبی است که پیش‌بینی می‌شود تعداد شهرهای زرد و قرمز در استان طی هفته‌های آتی افزایش یابد.

 

انتهای پیام
captcha