کمک بیش از یک‌ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت کاشمر
کد خبر: 4070196
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

کمک بیش از یک‌ میلیارد ریالی خیرین به حوزه سلامت کاشمر

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشمر از کمک یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین به حوزه سلامت این شهرستان خبر داد.

بیمارستان شهید مدرس کاشمرامیدرضا میرجردوی، مدیر عامل مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه کمک یک‌ میلیارد و 700 میلیون ریالی به مجمع خیرین سلامت کاشمر توسط دو خانواده انجام شده است، اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه خانواده نیک‌اندیش حیدریان، به مناسبت اولین سالگرد درگذشت پدرشان، شادروان حاج عباسعلی حیدریان، خانه بهداشت شماره یک روستای فروتقه به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال را بازسازی کردند. این خانواده نیک‌اندیش شخصاً بر اساس اولویت حوزه سلامت روستای زادگاهشان اقدام به این عمل خداپسندانه نمودند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشمر با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از بهترین حوزه‌ها برای کمک‌های خیرین و نیک‌اندیشان است، گفت: در اقدام خداپسندانه دیگری حاج حسین محمدیان، خیر نیک‌اندیش کاشمری، مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال را به مجمع خیرین سلامت کاشمر  کمک کردند.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کاشمر ضمن تقدیر از این خیر بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده با وی، این مبلغ صرف امور درمانی در حوزه سلامت خواهد شد.

میرجردوی تصریح کرد: شماره حساب‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان کاشمر در صندوق همت کاشمر به شماره ۴۶۱۰ و در بانک ملی ایران به شماره ۰۱۴۴۱۰۴۴۱۰۰۰۱ است و برای توسعه حوزه سلامت شهرستان کاشمر نیازمند کمک همه خیران و نیکوکاران هستیم.

 

انتهای پیام
captcha