مقابله در جنگ نرم نیازمند تقویت اعتقادات دینی است
کد خبر: 4071944
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲

مقابله در جنگ نرم نیازمند تقویت اعتقادات دینی است

فرمانده نیروی انتظامی فارس با بیان اینکه یكی از اهداف دشمنان در بحث جنگ نرم، بحث مسائل اخلاقی است كه ارزش‌های دینی ما را مورد هجمه قرار می‌دهند، گفت: باید جهت مقابله با اهداف دشمن در بحث جنگ نرم ضمن بصیرت و آگاهی از ارزش‌های اسلامی، باورهای دینی خود را تقویت كنیم.

دیدار رئیس پلیس فارس با امام جمعه آباده به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 28 تیرماه به همراه جمعی از مسئولان انتظامی استان و شهرستان آباده، با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفت‌وگو كرد.

حبیبی در این دیدار با تأكید بر جایگاه والا و مهم مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خدمت به مردم را افتخار پلیس دانست و افزود: تمام تلاش مجموعه انتظامی استان تامین امنیت پایدار برای مردم است.

وی با اشاره به دستورات اسلام در خصوص خدمت به مردم اظهار کرد: خدمت به مردم آن هم خدمت از روی عشق و علاقه و رضایتمندی، کاری بس بزرگ و ارزشمند در نزد خداوند است.

رئیس پلیس فارس بیان كرد: یكی از اهداف دشمنان در بحث جنگ نرم، بحث مسائل اخلاقی است كه ارزش‌های دینی ما را مورد هجمه قرار می‌دهند.

حبیبی تصریح كرد: ما باید جهت مقابله با اهداف دشمن در بحث جنگ نرم ضمن بصیرت و آگاهی از ارزش‌های اسلامی، باورهای دینی خود را تقویت كنیم.

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن موسوی خراسانی، امام جمعه آباده ضمن عرض خیرمقدم به حضور سردار فرماندهی انتظامی استان و هیئت همراه ، بر برخورد بیش از پیش پلیس با مخلان نظم و امنیت تأكید كرد.

انتهای پیام
captcha