افتتاحیه جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی فردا برگزار می‌شود
کد خبر: 4072198
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
در پردیس سینمایی چارسو؛

افتتاحیه جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی فردا برگزار می‌شود

افتتاحیه جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی سی‌ام تیر در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

افتتاحیه جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی

به گزارش ایکنا، افتتاحیه جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی روز پنجشنبه سی‌ام تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در پردیس سینمایی چارسو برگزار می‌شود.

طرح جشنواره مدافعان اقتصاد مردمى به حمایت انجمن خیرین توسعه علم و فناوری ایرانیان و بنیاد توسعه فردا، در راستاى شناسایى و الگوسازى مدیران موفق اقتصادى برگزار مى‌شـود تا با معرفى مدیران تحول‌آفرین دولتى کـه بـا حمایت از تولید داخلى و رفع موانع به گشایش بازارهاى اقتصادى کمک کرده‌اند، الگوی مناسبی براى دیگر مدیران اقتصادى ارائه کند.

هدف از این همایش این است که با طرح روایت حرکت‌ها و اقدامات مثبت و تأثیرگذار اقتصادى بــه کمک الگوسازى از چهره‌هاى کارآمد، تأثیرگذار و حامى مردم، ضمن غبارروبى نگاه بخش مهمى از جامعه کـه دچار ذهنیت منفى شده‌اند، بر ذهنیت مدیران حاکمیتى نیز اثر گذاشته شود.

در جشنواره مدافعان اقتصاد مردمی، از میان نامزدهای متعدد، مدیران شایسته شناسایی شده و ضمن تقدیر ازنفرات برگزیده، به مردم شناسانده و جایزه‌ای به آنها تقدیم خواهد شد و به این واسطه تلاش شده برای مدیران شایسته دیگر که ممکن است در فضای متلاطم مدیریت کم‌انگیزه شده باشند امیدآفرینی شود و از راه‌پیمودگان این عرصه، قطب‌نمایی برای حرکت صحیح سایران ایجاد شود و به نوعی با تکریم مدیر کارآمد، اثر منفی ناکارآمدی خنثی شود.

اهداف جشنواره به‌طور خلاصه عبارتند از: معرفی مدیران شایسته اقتصادی، ایجاد گفتمان اقتصاد مردم نهاد، شبکه‌سازی بین الگوهای حوزه اقتصاد و شایسته‌سالاری.

انتهای پیام
captcha