آغاز به کار شورای جهاد تبیین در جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4072382
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱

آغاز به کار شورای جهاد تبیین در جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: نظر به دغدغه جهاد دانشگاهی و ضرورت پیگیری منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با موضوع جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه، شورای جهاد تبیین در جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار شورای جهاد تبیین در جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی ابراهیمی، سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی، امروز 30 تیرماه در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین حسینی، رییس مجمع مطالبه گران استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبری(مدظله العالی) که جهاد دانشگاهی از معدود رویش‌های اصلی خود انقلاب است، گفت:  پیگیری مجدانه  تحقق اهداف جهاد تبیین بر این نهاد، یک فریضه است.

سرپرست جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی جدی‌ترین راه مقابله با دشمن در شرایط فعلی را گام نهادن همه‌جانبه در جهاد تبیین دانست و تأکید کرد: جهاد تبیین یک مأموریت دینی، انقلابی و یک وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی، رییس مجمع مطالبه گران خراسان‌جنوبی نیز در این نشست با حمایت از تشکیل شورای جهاد تبیین در جهاددانشگاهی استان گفت: در حوزه جهاد تببین می توان به شبهاتی که در حوزه آسیب های اجتماعی است، ورود پیدا کرد.

وی با اشاره به کمک سمن‌های مردم نهاد در این شورا، افزود: باید به دنبال اجرای طرح علمی متناسب با زیست بوم منطقه و با پیوست فرهنگی باشیم که انجام این مهم از سمت جهاددانشگاهی کاملا شدنی و امکان پذیر است.

رییس مجمع مطالبه گران استان با تأکید بر نقش مسجد به عنوان پایگاهی برای اجرای عملیات در محله یادآور شد: جهاددانشگاهی با پشتوانه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی می تواند برای مساجد محتوای به روز و مورد نیاز جامعه را تولید کند.

انتهای پیام
captcha