لزوم توجه به اولویت‌های زمان در تهاجم فرهنگی
کد خبر: 4073275
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

لزوم توجه به اولویت‌های زمان در تهاجم فرهنگی

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز تمام کُفر در جنگ تمام دست به گریبان اسلام هستند، گفت: باید در هر شرایط به اولویت‌های زمان توجه کرد.

لزوم توجه به اولویت‌های زمان در تهاجم فرهنگیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۳ مردادماه در دیدار با جمعی از بانوان فعال مکتب نرجس(ع) بیرجند اظهار کرد: نیاز معنوی بالاترین نیاز انسان است‌.

وی با اشاره به توجه به اولویت‌های زمان، افزود: تمام کفر در یک جنگ تمام عیار دست به گریبان دین اسلام هستند و دشمن همواره سعی می‌کند تا به اسلام و نظام جمهوری اسلامی ضربه بزند.

عبادی در خصوص تهاجم فرهنگی نیز بیان کرد: تهاجم فرهنگی بالاترین تهاجم‌ها است و اکنون دشمن بیش از هر چیز بر روی جنگ فرهنگی سرمایه گذاری کرده است تا بتواند ذهن جوانان و نوجوانان ما را تصرف کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خطاب به بانوان مکتب نرجس، ادامه داد: شیوه فعالیت شما در مکتب نقش جهادی دارد به این جهت که به جایگاه با ثباتی که برای زن مسلمان دیده شده می‌پردازید.

وی با بیان اینکه آثار شکست بر فرهنگ منحط غرب ظاهر شده است، یادآور شد: امروز غرب به خاطر رسوایی لیبرال دموکراسی در صحنه افکار عمومی و در مسائل علمی و اقتصادی حرفی برای گفتن ندارند و در این موضوعات ادعا داشتند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha