طرح کشوری حامی با 8 کارگاه مهارتی در عتبات عالیات برگزار می‌شود
کد خبر: 4073350
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳
رئیس دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های مازندران:

طرح کشوری حامی با 8 کارگاه مهارتی در عتبات عالیات برگزار می‌شود

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران، در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان مازندران گفت: طرح کشوری حامی با 8 کارگاه مهارتی برای ایجاد آمادگی نسبی شرکت‌کنندگان در عتبات عالیات برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از مازندران، حجت‌الاسلام محمد رحیمیان رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های مازندران، سوم مردادماه در نشست شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان مازندران که با حضور مسوئلان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های استان و جهاد دانشگاهی واحد مازندران برگزار شد، به طرح کشوری حامی برای حمایت و پشتیبانی حلقه‌های میانی و توانمندسازی نیروهای فعال فرهنگی و سیاسی دانشگاه‌های کشور اشاره کرد.

وی بیان کرد: این طرح مهم‌ترین دلیل تشکیل شورای هماهنگی فعالیت‌های تعلیمی استان است، توجه، بیداری و حضور همه مسئولان فرهنگی در صحنه و اجرای این طرح  از  اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت‌الاسلام رحیمیان افزود: طرح حامی، دوره‌ای یک هفته‌ای برای آماده‌سازی فعالان فرهنگی است تا نیروها براساس گزینشی که انجام می‌شود، بتوانند میدان‌دار حوزه فرهنگی در عرصه دانشگاه‌ها باشند.

وی ادامه داد: این طرح در عتبات عالیات با هشت کارگاه مهارتی برای ایجاد آمادگی نسبی در شرکت‌کنندگان و استمرار بعد از آن دوره در قالب تشکلی منظم در استان و در سطح کشور انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha