روند برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سطح ملی بود
کد خبر: 4073665
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴
مدیر‌کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

روند برگزاری مسابقات قرآن دانش‌آموزی در سطح ملی بود

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های استان روند برگزاری مسابقات در سطح ملی و در بعضی موارد حتی فراملی انجام شد که این امر در راستای فعالیت عوامل اجرایی و داوران پدید آمد.

روند برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی در سطح ملی بود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علیرضا صیادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان، عصر روز سه‌شنبه، چهارم مردادماه، در اختتامیه مرحله کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان پسر در تبریز اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های استان روند برگزاری مسابقات در سطح ملی و در بعضی موارد حتی فراملی بود که این نتیجه به برکت عوامل اجرایی و داوران ملی حاصل شد.

وی افزود: در مسابقات قرآنی بازنده نداریم، هر کس به اندازه تشنگی خود از این آب چشید و این یک توفیق الهی است، اصل آمادگی روحی و معنوی است، در رشته‌های دیگر هم همینطور است؛ این مسابقات با هدایت مربیان با محتوای بسیار عالی برگزار شد.

صیادی ادامه داد: مسابقات به‌صورت رسمی از سوم مردادماه در بخش دانش‌آموزان پسر آغاز شده است و بلافاصله بعد از اتمام مسابقات آقایان، مسابقات بخش بانوان آغاز می‌شود و تا هشتم مردادماه ادامه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اظهار کرد: از نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی و استاندار قرآن دوست تشکر می‌کنم، در برنامه‌های اختتامیه در خدمت مدیران وزارتی نیز خواهیم بود. 

انتهای پیام
captcha