نماز جمعه نقشه زندگی را در تمام ابعاد ترسیم می‌کند
کد خبر: 4073821
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

نماز جمعه نقشه زندگی را در تمام ابعاد ترسیم می‌کند

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه نماز جمعه این است که نقشه زندگی را در تمام ابعاد ترسیم کند، اظهار کرد: نماز جمعه حدود 1400 سال است که راه صحیح را در برابر انواع انحراف‌ها نشان داده است.

حجت السللام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت السللام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز 5 مردادماه در دیدار با سرپرست و اعضای ستاد نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه نقشه زندگی در تمام امور در نماز جمعه ترسیم شده است، گفت: اصل رسالت انقلاب تغییر جهان است و این آزمایش‌های بزرگ جهان، نشانه‌های قبل از ظهور است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تمام محاسبات جهان را بهم ریخته است، افزود: نماز سیاسی و عبادی همه امور را به عبودیت پروردگار گره می‌زند؛ سیاست تدبیر بوده و هر امری باید تدبیری داشته و از طرفی خداوند که دین را تشریح و انبیا را ارسال کرده است در دین مبین اسلام نماز جمعه را تشریح فرمود.

عبادی ادامه داد: معنی نماز جمعه این است که در کنار عدالت، امامت و عصمت و طهارت، مردم باید نقشه کلی را در نماز جمعه بشنوند و با اولویت مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و غیره آشنا شده و بدانند که جامعه در چه شرایطی قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه نماز جمعه این است که نقشه زندگی را در تمام ابعاد ترسیم کند، ادامه داد: نماز جمعه حدود 1400 سال است که راه صحیح را در برابر انواع انحراف‌ها نشان داده است.

عبادی یادآور شد: آن چه که بر عهده انقلاب اسلامی قرار دارد این نیست که تمام اسلام را پیاده کند و تغییراتی در ساختار جهان به وجود آورد تا زمینه ظهور آماده شود و انقلاب اسلامی با همه ریزش‌ها و نظرات مخالف کار خود را انجام می‌دهد.

انتهای پیام
captcha