آیین بزرگداشت روز خبرنگار در چالوس برگزار شد
کد خبر: 4074297
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶

آیین بزرگداشت روز خبرنگار در چالوس برگزار شد

آیین بزرگداشت روز خبرنگار هفتم مردادماه در سینمای جهان‌نمای شهرستان چالوس برگزار شد.

روز خبرنگار در چالوسبه گزارش ایکنا از مازندران، آیین گرامیداشت روز خبرنگار به مناسبت سالروز شهادت شهید «محمود صارمی» خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی با حضور رئیس بسیج رسانه کشور، استاندار و معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، امام‌جمعه چالوس، مسئول بسیج رسانه مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و تنی چند از مسئولان شهری و استانی و خبرنگاران رسانه استان هفتم مردادماه در سینمای جهان‌نمای شهرستان چالوس برگزار شد.

عباس محمدیان، رئیس سازمان بسیج رسانه در این آیین گفت: بعد از ۴۳ سال از انقلاب امروز باید جبهه رسانه به چنان قدرتی رسیده باشد که دستاوردهای انقلاب را سپر دفاع قرار داده و به عنوان سرباز و مطیع مردم بر منفعت کشور تکیه کنید و پرچم پر افتخار کشور را در سرزمین کفر در بستر رسانه به اهتزاز درآوردید.

وی افزود: در جهاد تبیین باید عملیاتی وارد شویم و همه دولت‌ها، دستگاه‌ها باید بدانند که امروز جبهه واحد رسانه اولویت یک نظام است.

رئیس بسیج رسانه با ارائه این مطلب که مشکلات صنفی خبرنگارها مختص به این دولت نیست بلکه از اول انقلاب تاکنون خبرنگاران درگیر آن بوده اند. خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که با درایت رئیس‌جمهور جهادی و ساعی مشکلات حل خواهد شد. مشکلات وجود دارد ولی قرار نیست همه مطالبات در یک شب حل شود، از اختلاف سلیقه‌ها اختلاف عقیده درست نکنیم.

وی با تأکید بر این که وحدت و اتحاد خود را نباید فدای جریان‌های سیاسی کنیم افزود: در شرایطی قرار داریم که صدای شکستن استخوان‌های خبرنگاران به گوش می رسد، اما خبرنگاران ما هیچ‌گاه حاضر به  قلم‌فروشی نیستند.

سیدمحمود حسینی‌پور نوری، استاندار مازندران در ادامه این آیین گفت: اگر جمهوری اسلامی امروز به عنوان نماد آزادی‌خواهی برای مستضعفان جهان به عنوان یک الگوی منحصر بفرد مورد توجه قرار دارد به طور قطع مرهون نقش موثر خبرنگارانی است که در مرزهای داخلی و بین المللی تلاش می کنند.

 استاندار مازندران افزود: جایگاه خبرنگاران، جایگاه رفیعی است و نقش خبرنگاران در عرصه داخلی و بین المللی زدودن غبارهایی است که جریان غرب گرا ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: تلاش شما خبرنگاران در رساندن پیام مظلومیت این مردم در طول سال‌های دفاع مقدس به دنیا باعث که دنیا تسلیم مظلومیت مردم ایران شود.

انتهای پیام
captcha