همایش رزمندگان گردان‌های علی اصغر و قاسم در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4076023
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

همایش رزمندگان گردان‌های علی اصغر و قاسم در اردبیل برگزار شد

همایش رزمندگان گردان‌های علی اصغر و قاسم همزمان با سالروز شهادت سردار محمود بنی هاشم در اردبیل برگزار شد.

محرمبه گزارش ایکنا از اردبیل، اولین همایش رزمندگان گردان‌های علی اصغر و قاسم، امروز، ۱۴ مردادماه، بعد از چهل سال همزمان با سالروز شهادت سردار محمود بنی هاشم با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و تهران، مدیرکل صدا و سیما و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با سخنرانی سردار مصطفی اکبری در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزار شد.

سردار اکبری، این یادگار دفاع مقدس، در این مراسم به مرور خاطراتی از رشادت‌های رزمندگان گردان‌های علی اصغر و قاسم در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار کرد: رزمندگان این دو گردان در عملیات‌های اوایل جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری‌های خود حماسه آفرینی کردند.

وی به بیان خاطراتی از عملیات خیبر پرداخت و گفت: رزمندگان گردان‌های قاسم و علی اصغر جامانده از قافله شهدا هرچه در توان دارند در راه دفاع از آرمان های شهدا دریغ نخواهند کرد چراکه شهدا با ایثار خود به جامعه شرافت دادند.

این یادگار دوران دفاع مقدس با بیان اینکه دوام و بقای انقلاب اسلامی بسته به تدام راه شهدا است، تصریح کرد: رزمندگان متعهد همچنان پای آرمان‌های شهدا ایستاده و از آرمان های انقلاب اسلامی حراست می کنند.

وی با انتقاد از برخی مسئولان و مدیران کشور بیان کرد: برخی از مسئولان با بی تدبیری‌های خود از مردم فاصله گرفتند در حالیکه رزمندگان متعهد همچنان با همان روحیه انقلابی و کار جهادی تا پای جان پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده‌اند و با ایثار خود مشکلات را مرتفع و کاستی‌ها را جبران می‌کنند تا اهداف و آرمان‌های همسنگران شهیدشان محقق شود.

گفتنی است، پخش نماهنگ سردار شهید محمود بنی هاشم، اجرای سرودهای حماسی، روایتگری رزمندگان گردان، های قاسم و علی اصغر و مداحی از جمله برنامه‌های این مراسم در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رضا ورمزیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۴ - ۱۴:۱۸
0
0
خدا را شکر که دوباره توفیق دیدار آن مردان روزهای سخت و لبیک گویان به ندای خمینی کبیر و پیروان امام خامنه‌ای عزیز را روزی مان کرد.
captcha