آماده‌باش آتش‌نشانی اراک در روزهای تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 4076670
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

آماده‌باش آتش‌نشانی اراک در روزهای تاسوعا و عاشورا

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک اظهار کرد: آتش‌نشانان اراک در روزهای تاسوعا و عاشورا با استقرار در نقاط مختلف در سطح کلانشهر اراک شامل میادین و تقاطع‌های اصلی در قالب تیم‌های عملیاتی مستقر و آماده ارائه خدمات ایمنی به شهروندان و عزاداران حسینی هستند.

آماده باش آتش نشانی اراک در تاسوعا

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات یمنی شهرداری اراک، حسن فضلی، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اراک، با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این خصوص اظهار کرد: به منظور افزایش ضریب ایمنی و ارائه خدمات ایمنی مطلوب و به موقع به شهروندان و عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی علاوه بر آماده باش ایستگاه‌های آتش‌نشانی، در نقاط مختلف شهر بخصوص نقاط اصلی و مهم نیز پایگاه‌های موقت و سیار مستقر خواهد شد. 

 وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آتش‌نشانان اراک در این ایام با در اختیار داشتن تجهیزات ایمنی و خودروهای سنگین، سبک و موتورسیکلت آتش‌نشانی همچون همیشه آماده خدمت به شهروندان هستند.

فضلی در ادامه با توصیه به عزاداران حسینی در خصوص رعایت نکات ایمنی گفت: در صورت هر گونه بروز حریق یا حادثه، همشهریان گرامی با حفظ خونسردی با شماره ۱۲۵ تماس گرفته تا در کوتاه‌ترین زمان نجاتگران آتش‌نشان جهت امدادرسانی به محل اعزام شوند.

انتهای پیام
captcha