پذیرایی از ۶۰۰۰ زائر حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا
کد خبر: 4077073
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

پذیرایی از ۶۰۰۰ زائر حرم رضوی در تاسوعا و عاشورا

سفره‌های پذیرایی از زائران عزادار اباعبدالله الحسین(ع) حرم مطهر رضوی در دهه اول ماه محرم با توزیع 6هزار پرس شله در ایام تاسوعا و عاشورا میزبان عزاداران حسینی بود.

پذیرایی از 6000 زائر حرم رضوی در ایام تاسوعا و عاشورای حسینیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، مجموعه آستان قدس رضوی به منظور بزرگداشت ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران فداکار ایشان و همچنین تکریم زائران عزاداری که در این ایام از راه دور و نزدیک به بارگاه ملکوتی امام رئوف(ع) مشرف شده‌اند، علاوه بر پذیرایی از ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع) در مهمانسراهای حرم مطهر در دهه اول ماه محرم، سفره‌های پذیرایی خود را به مدت سه شب در صحن امام حسن مجتبی(ع) نیز پهن کرد.

این سفره‌ها در شب‌های تاسوعا، عاشورا و شام غریبان سید و سالار شهیدان امام حسین(ع)، هر شب از 2000 زائر حرم مطهر رضوی در صحن امام حسن مجتبی(ع) با توزیع شله طبخ شده در مهمانسرای حضرت رضا(ع) پذیرایی کرد.

دعوت‌نامه پذیرایی از زائران دهه اول ماه محرم نیز بین عزاداران حسینی حاضر در مراسم‌ سوگواری صحن و سرای رضوی به ویژه در حسینیه صحن قدس حرم مطهر توزیع شده است و در مجموع 6000 نفر از محبان اهل بیت(ع) در قالب این برنامه مهمان خوان پربرکت حضرت رضا(ع) شدند.

انتهای پیام
captcha