تشکیل جبهه متحد رسانه‌های انقلابی؛ هدف اصلی مجموعه بسیج رسانه
کد خبر: 4077106
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

تشکیل جبهه متحد رسانه‌های انقلابی؛ هدف اصلی مجموعه بسیج رسانه

مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی گفت: هدف اصلی مجموعه بسیج رسانه تشکیل جبهه متحد رسانه‌های انقلابی است و اکنون هم افزایی خوبی بین رسانه‌های استان وجود دارد.

سجاد رضایی،  مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سجاد رضایی،  مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی، امروز 18 مردادماه در دیدار اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: امسال 17 مرداد روز خبرنگار با عاشورای حسینی و آغاز تبیین گری حضرت زینب (س) همزمان شده است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران جهادگران عرصه «جهاد تبیین» هستند، گفت: هدف اصلی مجموعه بسیج رسانه تشکیل جبهه متحد رسانه‌های انقلابی است و اکنون هم افزایی خوبی بین رسانه‌های استان وجود دارد.

رضایی ادامه داد: دستور کار اصلی فرمان مقام معظم رهبری در زمینه «جهاد تبیین» است و رسانه‌ها به عنوان مجاهدان خط مقدم این عرصه باید فعالیت کنند و تاکنون حضور چشمگیری داشته‌اند.

 وی با اشاره به اینکه سه اولویت در «جهاد تبیین» وجود دارد، افزود: بحث بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، انعکاس اصول انقلاب اسلامی و شکستن هیمنه پوشالی غرب از جمله این موضوعات است.

 مسئول فضای مجازی بسیج خراسان‌جنوبی بیان کرد: یکی از موضوعات جدی این است که مردم سبک زندگی غربی در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف را مشاهده می‌کنند که ما باید خیانت‌ها و جنایت‌های غرب را برای مردم بازگویی کنیم.

 وی یادآور شد: متاسفانه فضای غرب زده‌ای طی چند سال اخیر رشد کرده است که نیاز به یک شکست عمیق دارد تا شاهد شکستن هیمنه پوشالی غرب باشیم و این موضوع نیازمند وحدت و اتحاد رسانه‌های مختلف است.

 

انتهای پیام
captcha