بصیرت؛ تنها راه مقابله با دروغ‌های دشمنان
کد خبر: 4077280
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲

بصیرت؛ تنها راه مقابله با دروغ‌های دشمنان

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بصیرت تنها راه مقابله با دروغ‌های دشمنان محسوب می‌شود، گفت: نیروهای مسلح و هسته‌های مقاومت که در مقابل ظلم جهانی ایستادگی کرده‌اند، مقدمه‌ای برای برپایی عدالت جهانی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 19 مردادماه در همایش سیاسی نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی یک کلمه طیبه است و جایگاه این نیروی مسلح مکتبی و مقتدر در داخل و خارج حفظ تمامیت ارضی کشور است.

وی در خصوص جایگاه جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح آن در عرصه بین‌الملل، افزود: جمهوری اسلامی و نیروهای مسلح احیای امر به معروف و نهی از منکر را در دنیایی که از ظلم، قتل، تعدی، تجاوز و مظلوم کشی برعهده دارند.

امام‌جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه نیروهای مزدور امروز در سراسر جهان برای از بین بردن ارزش‌های دینی مردم و استقلال مردم با یکدیگر هم عهد شده‌اند و هیچ منکری بدتر از این نمی‌توان تصور کرد، ادامه داد: چشم مظلومان عالم به بازوی قدرتمند نیروی مسلح جمهوری اسلامی است؛ به این دلیل که دنیای استعمار و استکبار جز زبان قدرت هیچ امری نمی‌فهمند و فقط واژه قدرت را می فهمد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی طی 44 سال بعد از بیعت با امام راحل، قدرت و استقامت خود را به شرق و غرب نشان داده است، ادامه داد: نیروهای مسلح و همه هسته‌های مقاومت در داخل و خارج کشور که در مقابل ظلم جهانی ایستادگی کرده‌اند، مقدمه‌ای برای برپایی عدالت جهانی هستند.

عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح جزء ارتش مهدی موعود(عج) محسوب می‌شوند، یادآور شد: مواضع مکتب اهل بیت(ع) در اسلام بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام
captcha