توزیع 41 هزار بسته غذایی بین نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4077402
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

توزیع 41 هزار بسته غذایی بین نیازمندان کردستانی

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان از توزیع 41 هزار بسته غذایی گرم و جیره خشک بین نیازمندان کردستانی در دهه نخست ماه محرم خبر داد.

آشپزخانه‌های طبخ غذا

رضا طوسی، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: طرح اطعام و احسان حسینی به مناسبت ایام محرم‌وصفر، با هدف کمک به اطعام نیازمندان توسط این نهاد در سراسر کشور و در سطح این استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه آشپزخانه‌های طبخ و تهیه غذای نیازمندان این نهاد در سراسر استان هم زمان با آغاز ماه محرم آغاز به کار کرده است، افزود: آشپزخانه‌های طبخ غذا تا پایان اربعین در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: در دهه نخست ماه محرم 40 هزار بسته غذایی گرم و به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون تومان از طریق آشپزخانه های این نهاد، مراکز نیکوکاری و در سطح مساجد و حسینیه‌ها طبخ و بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه نخست ماه محرم هزار بسته غذایی در قالب جیره خشک در بین نیازمندان کردستانی توزیع شده است، یادآور شد: این تعداد بسته غذایی با اولویت مناطق محروم و روستایی بین نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha