اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام
کد خبر: 4077499
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶
استاندار آذربایجان‌ شرقی خبر داد:

اهتمام جدی دولت سیزدهم برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام

استاندار آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دولت سیزدهم میراث دار حجم عظیمی از پروژه های نیمه تمام دولت‌های قبلی است، گفت: این پروژه‌ها ذائقه مردم را تلخ کرده و سوهان روح آنها شده‌اند؛ در نتیجه تمام همت خود را به کار بسته تا این پروژه ها را به سرانجام برساند.

عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی استانداری، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان‌شرقی، امروز، 20 مردادماه، در جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در شهرستان میانه، اظهار کرد: مسئولان و نمایندگان شهرستان همگام و همراستا پیگیر امور شهرستان هستند که این اتفاق مایه خرسندی است و هر قدر این هماهنگی بیشتر باشد تاثیرات مثبت خود را در پیشرفت شهرستان نشان خواهد داد.

وی افزود: در دولت سیزدهم مسئولان برای گرفتن پست و مقام داوطلب نمی‎شوند بلکه میثاق آنها برای خدمتگزاری، کارگشایی و گره گشایی مسائل مردم است.

خرّم تصریح کرد: دولت سیزدهم میراث دار حجم عظیمی از پروژه های نیمه تمام طویل المدت دولت‌های قبلی است که ذائقه مردم را تلخ کرده و سوهان روح آنها شده‌اند؛ در نتیجه تمام همت خود را به کار بسته تا این پروژه ها را به سرانجام برساند.

استاندار آذربایجان شرقی ابراز کرد: شهرستان میانه به دلیل صبغه انقلابی و سابقه مبارزاتی خود برای ما اولویت دارد و تمام تلاش خود را به کار می گیریم که عقب افتادگی های توسعه ای این شهرستان را در شاخص های مختلف جبران کنیم.

وی از تخصیص اعتبار یک هزار و 320 میلیارد تومانی به پروژه های آبی شهرستان میانه خبر داد و یادآور شد: در این شهرستان به میزان سه هزار میلیارد تومان پروژه در حال اجراست که با اتمام این پروژه ها تحولات بزرگی در شهرستان ایجاد خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی اذعان کرد: حدود دو ماه از سفر رئیس جمهور به استان سپری شده و با وجود همه محدودیت های منابع، مرحله اول تخصیص اعتبارات مصوب سفر به استان بخشی به صورت نقد و بخشی نیز به صورت اوراق خزانه اسلامی اتفاق افتاده است.

خرّم خاطرنشان کرد: در پنج ماه گذشته تقریباً تمام پروژه‌های اساسی تعطیل شده شهرستان میانه مثل سد گرمی چای، انتقال آب به شهرستان و تصفیه خانه میانه مجددا فعال شده و حداکثر تا پایان سال 1403 سدهای شهرستان به همراه پایاب آنها به اتمام خواهد رسید.

وی توسعه کشاورزی و صنایع پایین دستی آن و تبدیل میانه به قطب فولاد استان را دو هدف اساسی شهرستان دانست و افزود: این دو اتفاق بخش عمده ای از مسئله اشتغال شهرستان را حل خواهد کرد.

خرّم گفت: رقمی در حدود 280 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به بخش کشاورزی شهرستان میانه پیش بینی شده است که می تواند افزایش یابد و بخش عمده ای از ظرفیت های شهرستان را احیا کند.

انتهای پیام
captcha