اجرای امینانه نیات واقفان مرتبط با عزاداری در خلخال
کد خبر: 4077533
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

اجرای امینانه نیات واقفان مرتبط با عزاداری در خلخال

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خلخال و کوثر گفت: اجرای امینانه نیات واقفان مرتبط با عزاداری و تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) جزو اولویت‌های اوقاف و امور خیریه است.

سعید رحمانی رئیس اوقاف خلخال و کوثرسیدسعید رحمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های خلخال و کوثر در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: ویژه‌برنامه بصیرت عاشورایی شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی است که از جمله آن سخنرانی، محافل انس با قرآن کریم، حضور دسته‌جات عزاداری در امامزادگان و پخش نذورات احسان است.

وی افزود: به‌کارگیری مبلغان اعزامی از قم در بقاع متبرکه جهت پاسخ‌گویی به سؤالات شرعی و برپایی غرفه‌های مختلف در قالب خیمه‌های معرفت از  جمله این برنامه‌هاست.

رحمانی ادامه داد: اجرای امینانه نیات واقفان مرتبط با عزاداری و تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) نیز جزو اولویت‌های اوقاف و امور خیریه است. همچنین پخش بیش از هزاران پرس غذای گرم و توزیع بسته‌های معیشتی از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام عزاداری امام حسین(ع) است.

وی گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی در بقاع  متبرکه شهرستان و نیز فضاسازی محیطی و تجمعات تاسوعای حسینی در امامزاده عبدالله کلور، سیدابراهیم اسبو و سیداحمد معراجی و نیز تجمع عاشوراییان در امامزاده سیدابوالقاسم کالار از جمله برنامه‌های ویژه‌ای بود که برگزار شد.

انتهای پیام
captcha