دوری از عکس‌العمل تدافعی در حوزه رسانه
کد خبر: 4077846
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳
نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مطرح کرد:

دوری از عکس‌العمل تدافعی در حوزه رسانه

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: عکس العمل تدافعی در حوزه رسانه فایده‌ای ندارد، اما یک خبر زیبا می‌تواند پاسخ تمام دشمنی‌ها را بدهد.

حسین خسروی، نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسین خسروی، نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، امروز ۲۲ مردادماه در دیدار با خانواده شهید فرهادی به مناسبت روز خبرنگار اظهار کرد: مناسبت‌هایی چون روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی در تقویم ثبت شده تا از غفلت در حوزه شهید و شهادت دور باشیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران از مسئولان بیشتر در میدان و درگیر مسائل اجتماع هستند، ادامه داد: سبک زندگی در دنیا اکنون باعث شده تا فضای مجازی بسیار پراهمیت شود؛ آن چنان که رهبر معظم انقلاب از رها بودن فضای مجازی گلایه کردند.

خسروی با بیان اینکه ما در مقابل بمباران تبلیغاتی دشمن قرار داریم، افزود: شهید مطهری معتقد بود هرچه دشمنان علیه آیات قرآن بنویسند نبای  ناراحت شد چراکه باعث توجه بیشتر مردم که این سمت خواهد شد تنها ناراحتی سکوت جبهه دفاعی انقلاب است.

وی با تاکید بر پیش دستی رسانه‌های داخلی بر جنگ تبلیغاتی دشمن، تصریح کرد: عکس العمل تدافعی فایده‌ای ندارد، اما یک خبر زیبا می‌تواند پاسخ تمام دشمنی‌ها را بدهد.

نماینده بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسیر  شهدا را پیمودن برای همه ما فرض و واجب بوده و خانواده شهدا برای طی این مسیر اولی هستند، اظهار کرد: با وحدت و حضور مردم پای صحنه انقلاب می‌توان به موفقیت‌های بی شماری رسید.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی نیز با بیان اینکه امسال روز خبرنگار مصادف با روز عاشورا شد اما برنامه‌هایی برای تقدیر از این قشر زحمت کش ترتیب دادیم، افزود: در نشست اصحاب رسانه با استاندار، قول تامین هزینه ۵۰ نفر از اصحاب رسانه برای پیاده روی اربعین و ارائه تسهیلات قرض الحسنه ۵۰ میلیون تومانی را اخذ کردیم.

وی از ارائه نامه پیگیری مطالبات خبرنگاران به نمایندگان مجلس و همچنین راه اندازی نظام رتبه بندی خبر داد و گفت: امیدواریم مشکلات معیشتی این قشر چون مسکن و تسهیلات رفع شود.

وی از برگزاری یادواره شهدای رسانه در آینده‌ای نزدیک با حضور یکی از سخنرانان برجسته کشوری در بیرجند خبر داد.

رضا افراخته، همرزم شهید نیز در این دیدار با تاکید بر ایجاد وحدت بین گروه‌های مختلف، گفت: شهید فرهادی در ایگاه بسیج فعالیت داشت، پیرو ولایت فقیه بود و عشق به آرمان‌های اسلام او را به جبهه کشاند.

پروین فرهادی، خواهر شهید نیز با بیان اینکه با مادرم عهد بستم تا زمانی که زنده باشم فلسفه شهادت فرزندش را زنده نگه دارم، افزود: قشر خبرنگاران در بیرجند مظلوم هستند و امیدواریم با حضور مسئولان جدید مطالبات این افراد تا جایی که امکان دارد پاسخ داده شود؛ یادمان باشد هرچقدر رابطه بین مردم و مسئولان بهتر باشد، به وحدت ملی بیشتر خواهیم رسید.

گفتنی است؛ رئیس بسیج رسانه استان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند به همراه برخی از مدیران رسانه و اعضای گروه جهادی شهید فرهادی و مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران نیز در این دیدار حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha