تلاش برای افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت در فارس
کد خبر: 4078611
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

تلاش برای افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات سلامت در فارس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان تلاش‌های مجموعه سلامت استان برای توسعه خدمات سلامت در تمامی مناطق استان و افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات این حوزه، خدمت به مردم را وظیفه و رسالت اصلی مسئولان عنوان کرد.

دیدار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با امام جمعه آبادهبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 25 مردادماه در ادامه برنامه سفر به مناطق شمال استان فارس و ارزیابی پروژه‌ها و خدمات سلامت در این منطقه از استان در آستانه آغاز هفته دولت، عازم شهرستان آباده شد.

نخستین برنامه حضور در این شهرستان، دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی، امام جمعه و رئیس هیئت امنای مجمع خیرین تامین سلامت این شهرستان بود.

وی در این دیدار با استقبال از طرح دغدغه‌های مسئولان شهرستان‌های استان در زمینه خدمات موردنیاز، این امر را برای مسئولان دانشگاه ارزشمند و موجب توسعه تعامل مشترک دانست.

حسینی با بیان تلاش‌های مجموعه سلامت استان برای توسعه خدمات سلامت در تمامی مناطق استان و افزایش دسترسی عادلانه مردم به خدمات این حوزه، خدمت به مردم را وظیفه و رسالت اصلی مسئولان عنوان کرد.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات باید به نحو اثربخشی دنبال شود، اظهار کرد: در همین راستا تلاش می‌شود تا ضمن تسریع در بهره‌برداری از خدمات جدید، افتتاحیه‌ها تشریفاتی نباشد و با هدف توسعه کمی و کیفی خدمات، به بهترین شکل صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین از مشارکت خیرین سلامت استان و شهرستان آباده در پیشبرد هرچه بهتر خدمات این حوزه قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha