اجرای پویش «کاروان ایثار» با هدف تکریم خانواده‌های شهدا در قم
کد خبر: 4078734
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

اجرای پویش «کاروان ایثار» با هدف تکریم خانواده‌های شهدا در قم

پویش «کاروان ایثار» به همت سازمان بسیج مداحان استان قم با حضور مداحان بسیجی و جوانان هیئت‌های مذهبی در منازل خانواده‌های شهدای قم در حال برگزاری است.

سیدرضا جدا، مسئول سازمان بسیج مداحان استان قمبه گزارش ایکنا، به نقل از سازمان بسیج مداحان استان قم، سیدرضا جدا، مسئول سازمان بسیج مداحان استان قم طی سخنانی با اشاره به اجرای پویش کاروان ایثار با هدف دیدار با خانواده معظم شهدا، اظهار کرد: به‌منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و گفتمان‌سازی ایثارگری، رشادت نسل جوان انقلاب، و احیای روضه‌های خانگی دیدار با خانواده‌های شهدا با حضور جوانان هیئت‌های مذهبی دنبال می‌شود.

وی همچنین ضمن تقدیر از همکاری ستاد کنگره شهدای استان قم، بنیاد شهید و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در راستای برگزاری این دیدارها، ادامه داد: در پویش کاروان ایثار با همراهی جمعی از مداحان بسیجی دوشنبه هر هفته به دیدار خانواده‌های شهدا می‌رویم و ضمن گفت‌وگو با آنها مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) را در منزل شهدا برپا می‌کنیم.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان قم یادآور شد: این پویش در ماه محرم به مدت ۱۲ روز از ۲۳ مردادماه آغاز شده و تا سوم شهریورماه انجام می‌شود و همچنان هیئت‌های مذهبی، متقاضی دیدار با خانواده شهدا هستند که در صورت امکان این دیدارها را افزایش می‌دهیم.

انتهای پیام
captcha