ترمیم اعتماد عمومی، بزرگترین پروژه دولت است
کد خبر: 4079116
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

ترمیم اعتماد عمومی، بزرگترین پروژه دولت است

استاندار مرکزی با اشاره به آغاز هفته دولت از 29 مرداد، اظهار کرد: ترمیم اعتماد عمومی، بزرگترین پروژه دولت است و برای تحقق این مهم نیازمند کمک خبرنگاران هستیم.

فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، شامگاه پنجشنبه، 27 مرداد، در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که در فرهنگسرای شهر برگزار شد، به بازدید از رسانه‌های استان اشاره و ادامه داد: طی چند روز اخیر از برخی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری بازدید کردم و مابقی آنان را نیز طی روزهای آینده بازدید خواهم داشت.

مخلص‌الائمه ضرورت ارتباط بیشتر دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌های استان را مورد تأکید قرار داد و افزود: سطح ارتباطی فعلی مناسب نیست و باید گسترش پیدا کند، اما باید دقت شود این ارتباط فقط به فعالیت روابط‌عمومی‌ها خلاصه شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: برخی مسائل صنفی رسانه‌ها داخل استان قابل حل و پیگیری است. بررسی و برطرف کردن اموری همچون مباحث اجتماعی و امور مالیاتی را می‌توان در استان انجام داد و در این رابطه دستگاه‌های اجرایی متناسب با وظایف خود باید نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند و بنده نیز گزارش ادارات در خصوص اقدامات صورت گرفته را دریافت می‌کنم.

وی شناسایی مسائل خبرنگاران از طریق دستگاه‌های اجرایی را خواستار شد و افزود: دستگاه‌های اجرایی مکلف به شناسایی مسائل خبرنگاران مرتبط با حوزه کاری خود هستند. اصحاب رسانه راه‌حل برخی مسائل و مشکلات را شناخته و ارائه می‌دهند؛ از این رو می‌توان با همفکری آنان مشکلاتشان را برطرف کرد.

استاندار مرکزی در پایان با اشاره به نزدیک شدن هفته دولت، اظهار کرد: ترمیم اعتماد عمومی، بزرگترین پروژه دولت است و برای تحقق این مهم نیازمند کمک خبرنگاران هستیم. طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این هفته از شنبه، 29 مرداد آغاز می‌شود و هر رسانه و خبرنگاری که بتواند در انعکاس اخبار و فعالیت‌های هفته دولت موفق‌تر عمل کند، توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تقدیر مادی و معنوی می‌شود. استانداری نیز آمادگی دارد جهت ارتقای سطح علمی و دانش خبرنگاران با استفاده از ظرفیت‌های درون استانی، دوره‌های آموزشی مرتبط با خبرنگاری را به شکل رایگان برگزار کند.

یادآور می‌شود، در پایام مراسم از خبرنگاران با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha