مسابقه «عکس محرم» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4079363
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۸

مسابقه «عکس محرم» در یزد برگزار می‌شود

رویداد ملی «عکس محرم» با محوریت گردشگری معنوی به همت باشگاه گردشگری سازمان جهاددانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود.

مسابقه عکس محرمبه گزارش ایکنا از یزد، رویداد ملی «عکس محرم» با محوریت گردشگری معنوی به همت باشگاه گردشگری سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد برگزار می‌شود.

این رویداد ملی تصاویر هنرمندان و عکاسان سراسر کشور در خصوص آیین‌های ماه محرم را توضیحی کوتاه گردآوری و در نمایشگاهی به نمایش خواهد گذاشت.

بخش ویژه این رویداد مربوط به گردشگران خارجی در آیین‌های محرم سراسر کشور است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار ارسالی خود را از طریق پیام‌رسان واتساپ به شماره ۰۹۹۱۴۲۴۶۸۶۱ ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا دهم شهریورماه تعیین شده است و از هر شرکت‌کننده تنها یک اثر با توضیحاتی حداکثر تا ۳۰۰ کلمه پذیرفته خواهد شد لذا آثار بیشتر از یک اثر، از راه یافتن شرکت‌کننده به مرحله داوری بازخواهند ماند.

به سه نفر برتر جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت و علاوه بر این ۲۰ اثر ارسالی برتر علاوه بر آثار برگزیده، در نمایشگاه به نمایش درخواهند آمد. البته پنج اثر برتر ارسالی با امتیاز بالا از سوی مخاطبان هم به قید قرعه در نمایشگاه، نمایش داده خواهند شد.

یادآور می‌شود به شرکت‌کنندگان جوایز نفیسی تعلق خواهد گرفت ولی تنها یک اثر به عنوان شایسته تقدیر در مرحله داوری انتخاب خواهد شد.

انتهای پیام
captcha