بهترین زمان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)
کد خبر: 4079461
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۹

بهترین زمان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)

شما می‌ توانید در آژانس هواپیمایی نامی گشت به راحتی و تنها با چند کلیک ساده انواع مختلف تور به مقصد مشهد را جستجو کنید و سپس مناسب ‌ترین آن ها را رزرو نمایید.

مشهد مقدس به برکت وجود حرم مطهر امام رضا (ع) همه روزه میزبان مسافران زیادی از سراسر ایران است، اما در ایام و مناسبت های خاص مذهبی این شهر حال و هوای دیگری می گیرد و بی شک زیارت حرم امام رضا در این بازه زمانی ها برایتان لذت بخش تر خواهد بود. اگر امکان این را ندارید که زیاد با تور مشهد همراه شوید، پیشنهاد نامی گشت ایرانیان به شما این است که در این مناسبت ها و ایام خاص مذهبی به مشهد سفر کنید تا از جو معنوی این شهر کلی برایتان لذت بخش باشد. هرچند در این مناسبت های خاص قیمت تورهای مشهد، بلیت ها و هتل ها افزایش می یابند اما با اینحال شما با رزرو تور مشهد ارزان از مجموعه مسافرتی نامی گشت می توانید سفری مقرون به صرفه ای تجربه کنید.

بهترین زمان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)

خوب اگر امکان سفر به کربلا را در این ماه های عزیز ندارید. بهترین مکان برای سفر معنوی سفر با تور مشهد مقدس می باشد. سفر به مشهد مخصوصا در روزهای تاسوعا و عاشورا می تواند سفری معنوی وخاطره انگیزی از مشهد و محرم برایتان باشد. در شب عاشورا مراسمی تحت‌ عنوان خطبه‌ خوانی در حرم برگزار میشود که در این مراسم خدام حرم در حالی که شمع در دست دارند، در اطراف صحن انقلاب می چرخند و عزاداری می‌ کنند. مراسم شام غریبان نیز یکی دیگراز مراسم‌ های دیرینه ‌ای است که هر ساله در شام روز عاشورا برای شما زائرین برگزار می شود. در این مراسم تعدادی از خدام در حالی که شمع در دست دارند، از چهارراه شهدا به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند و پس از رسیدن به ورودی حرم با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا، شهادت امام حسین (ع)  را به ایشان تسلیت می‌‌ گویند و همگی در صحن جمهوری اسلامی دور همجمع خواهند شد.

بهترین زمان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)

درست است که در این زمان های شلوغ سال قیمت تور مشهد افزایش می یابد، اما اگر قصد سفر اقتصادی و ارزان به مشهد را دارید، پیشنهاد می کنیم با مشاورین نامی گشت تماس بگیرید تا با توجه به بودجه ‌ای که در نظر گرفته ‌اید تور مشهد را با پایین‌ ترین قیمت به شما عرضه نمایند. البته این مجموعه موفق در زمینه گردشگری به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نکرده است! بنابراین خیالتان کاملا در این خصوص راحت باشد. در ادامه با کمی خوش شانسی و البته اطلاع از شرایط قطار و پروازهای مشهد و یابررسی صفحه تورهای لحظه آخری مشهد؛ به راحتی می‌توانید یک تور مشهد دقیقه نودی ارزانی را با قیمتی به مراتب پایین ‌تر رزرو کنید تا یک سفر عالی و مقرون به صرفه اما با کیفیت به مشهد را تجربه کنید. بی شک بهترین راه برای سفری با آرامش و بدون دغدغه به مشهد می ‌تواند رزرو تور مشهد باشد. چرا که با رزرو تورهای هوایی و حتی زمینی مشهد دیگر لازم نیست نگران انتخاب و رزرو جداگانه بلیط هواپیما مشهد و رزرو هتل و... باشید و با خرید یک تور مشهد مناسب با بودجه و سلایق خود می ‌توانید تجربه‌ ای لذت بخشی را داشته باشید.

بهترین زمان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)

تورهای مشهد با توجه به نوع بلیط و کیفیت خدمات ارائه شده، تعداد روزها و... انواع مختلفی دارد، بنابراین با مجموعه مسافرتی نامی گشت همراه باشید تا بتوانید متنوع ترین و ارزانترین تورهای مشهد را در این ایام خاص براحتی رزرو و تهیه نمایید.

حالا شاید این سوال برایتان مطرح شود که از بین تورهای مشهد چطور بهترین گزینه را انتخاب و رزرو کنیم؟ شما می‌ توانید در آژانس هواپیمایی نامی گشت به راحتی و تنها با چند کلیک ساده انواع مختلف تور به مقصد مشهد را جستجو کنید و سپس مناسب ‌ترین آن ها را رزرو نمایید. برای این منظور تنها کافیست که در صفحه اصلی سایت نامی گشت، تور مسافرتی مشهد، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را وارد نمایید و سپس با کلیک بر دکمه جستجو لیست تورهای موجود در آن تاریخ برای شما به نمایش در خواهد آمد و سپس با مقایسه بین تورها و در نظر گرفتن بودجه و سلایق خود بهترین تور را انتخاب و در سریع ‌ترین حالت ممکن رزرو کنید.

بهترین زمان سفر به مشهد و زیارت امام رضا (ع)

خوشبختانه این روزها با انواع و اقسام قطارهای شیکو لوکس در مسیرهای منتهی به مشهد سفر زمینی به مشهد هم مقرون بصرفه است و هم راحت! در تور زمینی مشهد با قطار این امکان را دارید که از میان قطارهای لوکس، سالنی، اتوبوسی و کوپه ای در بازه های زمانی متفاوت از سال به سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. مثلا تور مشهد با قطار فدک یک فرصت عالی و لذت بخش برای سفری خاطره انگیز می باشد ودر این سفر می توانید لحظات هیجان انگیزی را در کنار خانواده و دوستانتان تجربه کنید و از زیبایی های مسیر هم لذت ببرید. این مجموعه گردشگری موفق همواره تلاش می کند در برنامه ریزی برای رزرو تور مشهد اقشار مختلف جامعه را مد نظر قرار داده است و تور ارزان قیمت مشهد را هم برای رفاه حال شما مسافران در نظر گرفته است. به طور کلی در سفرهای هوایی و زمینی مشهد شرایطی فراهم شده است که با رزرو هتل های 3 ستاره به پایین هزینه های سفر ارزان و مقرون بصرفه تر باشد؛ چون همانطور که می دانید شهر مشهد بعد از تهران پر رفت و آمدترین و وسیعترین شهر توریستی زیارتی ایران محسوب می شود.

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای مشهد برای گذراندن ایام محرم و عاشورا و تاسوعا از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوعی در این مسیر است، کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای ارزان قیمت مشهد در بازه زمانی محرم و ایام خاص مذهبی هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس https://www.namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی و خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

انتهای پیام
captcha