اعزام کاروان راهیان نور از اهر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور
کد خبر: 4081832
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

اعزام کاروان راهیان نور از اهر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور

۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و بسیجیان محلات شهرستان اهر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

کاروان، راهیان نور، اهربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و بسیجیان محلات شهرستان اهر در قالب کاروان راهیان نور امروز، هشتم شهریورماه، به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی، فرمانده سپاه اهر، در مراسم بدرقه کاروان، گفت: این کاروان راهیان نور در قالب پنج اتوبوس دانش‌آموزی و بسیجیان محلات ویژه آقایان برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور و آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا در این منطقه اعزام شدند.

وی اجرای طرح اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و پویایی جامعه برشمرد و افزود: برگزاری چنین اردوهایی برای الهام گرفتن دانش‌آموزان و بسیجیان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، خاطره‌نویسی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا بسیار مؤثر است.

سیفی، با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کم‌رنگ کردن ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب به خصوص برای نسل جوان کشور، گفت: مهمترین و مؤثرترین روش برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آشنایی نسل جوان با دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، آشنایی این نسل با ارزش‌های دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه اهر گفت: این کاروان که دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش‌آموزی و بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور است، در مدت حضور در این مناطق جنگی از یادمان‌ها، شهدای گمنام ارومیه، شرکت در رزمایش اردوگاه حیدرلو، یادمان شهید بروجردی و منطقه تمرچین و همچنین در بازگشت نیز از مناطق عملیاتی نقده، مهاباد و… بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha