توطئه دشمنان نور اربعین را خاموش نمی‌کند
کد خبر: 4082072
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۰

توطئه دشمنان نور اربعین را خاموش نمی‌کند

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: با توجه به به ناآرامی‌های اخیر در عراق، دشمنان بدانند که توطئه آنان برای اخلال در مراسم اربعین به خود آنان باز می‌گردد چراکه این نور خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۸ شهریورماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشتم شهریور شهیدان والامقام رجایی و باهنر که در حسینیه جماران برگزار شد، اظهار کرد: شهدا رسالت خود را انجام دادند و همه ما بعد از کربلا و دوران دفاع مقدس در این مقطع تاریخ امید داریم توفیق انجام رسالت الهی را داشته باشیم.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نظام اسلامی بعد از ۲۵۰۰ سال حاکمیت طاغوت با نام اسلام توسط شخصیت ذوب در اسلام یعنی امام خمینی(ره) شکل گرفت، افزود: تئوری نظام اسلامی که سالها در درس خارج امام راحل در حوزه نجف ارائه می شد زمینه تحقق آن در ایران اسلامی فراهم شد.

وی ادامه داد: دشمنان تحمل نظام اسلامی را نداشتند و همواره با توطئه‌های مختلف برای نابودی آن تلاش می‌کنند و با نفوذ در بدنه نظام سعی کردند در اساس انقلاب انحراف ایجاد کنند تا اگر برای نابودی اصل انقلاب نتوانستند کاری انجام دهند حداقل با نفوذ زمینه انحراف در حرکت امام خمینی(ره) ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: در بیان بازرگان این مهر نفوذی می بینید که با صراحت می گوید تفاوت ما با امام خمینی(ره) در این است که ما اسلام را برای ایران می خواهیم اما امام ایران را برای اسلام می خواهد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این مهره‌های نفوذی در اصل اینکه شاه برود با امام راحل همراه شدند اما امام می‌خواهد با تشکیل حکومت اسلامی زمینه حکومت جهانی امام عصر(عج) را آماده کند، گفت: حکومت اسلامی برای استکبار جهانی و بلوک غرب و شرق قابل تحمل نبود وقتی دیدند در مسئله نفوذ موفق نشدند برای ترور شخصیت های بزرگی همچمون شهید آیت الله بهشتی، رجایی و باهنر... را در دستور کار قرار دادند.

وی یادآور شد: سال ۶۰، سالی پرماجرا و سخت بود اما در همان موقعیت‌های سخت و تلخ شما عنایت و وعده خدا را در  اواخر شهریور سال ۶۰ در چندین عملیات فتح المبین، شکست حصر آبادان، بیت المقدس و فتح خرمشهر می‌بینید.

نوفرستی با تأکید بر اینکه فتح خرمشهر باعث شد تا توازن نظامی مورد نظر امریکا در منطقه خاورمیانه بر هم بخورد، ادامه داد: بعد از فتح خرمشهر وزیر خارجه امریکا مدعی شد: آمریکا برای حفظ صلح خاورمیانه، دست به سه ابتکار دیپلماتیک خواهد زد. اگر بخواهیم به یک نظم مسالمت‌آمیز بین‌المللی امیدی داشته باشیم، باید وقایع خاورمیانه را شکل دهیم و اکنون لحظه ورود آمریکا در خاورمیانه است. آمریکا برای پایان دادن به جنگ ایران و عراق، فعال کردن مذاکرات خودمختاری فلسطین، رفع تهدید از آغاز جنگ حد و مرزی لبنان و اسرائیل، اقدام خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خداوند قدرت ولایت و حقیقت باطن انسان‌های مومن که با ولایت همراهی کردند را نشان داد، افزود: نظام الهی قطعا با نشانه های مختلف به نظام جهانی امام عصر(عج) متصل خواهد شد و این وعده الهی قطعی است  و ما باید زمینه سازی کنیم‌.

نوفرستی با اشاره به موقعیتی که امروز فراهم شده است، تصریح کرد: جریان اربعین حسینی یک معجزه و فراتر از پیروزی انقلاب اسلامی است؛ مردم ایران با همراهی ولایت و نائب امام زمان(عج) این لیاقت را داشتند که زمینه معرفی ایران به عنوان ام القری اسلام فراهم کردند و انقلاب اسلامی به کشورهای منطقه و دنیا صادر شده است

انتهای پیام
captcha